
Společnost THIMM vyrobila pro firmu Ubisoft, významného tvůrce a vydavatele her, hned dva inovativní displeje pro podporu prodeje. Oba paletové prodejní stojany podporují v obchodech s elektronikou a hrami jak prodej videoher, tak i prodej merchandisingových výrobků, které jsou v odvětví videoher stále oblíbenější.
Na jaře tohoto roku uvedla společnost Ubisoft na německý trh oblíbenou strategickou hru „Anno 1800“ v podobě počítačové hry. Kromě standardní edice DVD-ROM vydala firma i mimořádnou edici. Pro uvedení výrobku na trh vyvinuli odborníci na displeje ze společnosti THIMM nepřehlédnutelný prodejní stojan v podobě historického novinového stánku.
Maximální variabilita displeje
Design připomínající období průmyslové revoluce v 19. století přenáší děj hry přímo na místo prodeje. Displeje o rozměru poloviční palety byly vyrobeny z vlnité lepenky s kvalitním offsetovým tiskem. Hry jsou pro zákazníky viditelné a snadno přístupné ze všech čtyř stran displeje. Displej navíc maloobchodním prodejcům poskytuje dostatek místa pro až 60 DVD. Další prostor pro případné mimořádné akce je umístěn za krytem v podobě rolety, který lze dle potřeby odstranit. Displej tak poskytuje maloobchodním prodejcům maximální variabilitu.
Jak na propagaci sběratelských figurek
Druhý kreativní displej pro společnost Ubisoft je aktuálně umístěn ve specializovaných obchodech a podporuje prodej tzv. Chibi figurek. Deset centimetrů vysoké figurky představují postavy akční videohry „Tom Clancy’s Rainbow Six Siege“. Tyto sběratelské figurky se u gamerů těší stále větší oblibě, protože mají unikátní kód, s nímž je možné dotvářet obsah videohry. Při zahájení prodeje prezentoval displej potenciálním zákazníkům pět figurek v akrylovém boxu, který figurky chránil proti krádeži. Velmi kvalitní prodejní displeje jsou navrženy pro dlouhodobé používání, protože sběratelské kousky jsou v pravidelných intervalech doplňovány o nové figurky. I tento displej s ofsetovým potiskem vývojáři společnosti THIMM navrhli tak, aby jej bylo možno variabilně přizpůsobit situaci: toppery je možné v maloobchodě měnit, takže majitel obchodu se může rozhodnout, kterých pět figurek bude aktivně propagovat.
Text: Jana Žižková