logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Tyčinky KitKat v obalech z recyklovaného papíru bude společnost Nestlé testovat v Austrálii...
  • Nápojové obaly jsou stále více ekologické i ekonomické Zaměření na environmentální udržitelnost...
  • Limitovaná edice Becherovky v ukrajinských národních barvách Limitovaná edice Becherovky...
  • Kaufland a Lidl podporují zálohování PET lahví a plechovek Řetězce Kaufland a Lidl, které patří...
  • Značku Fentimans bude pro český trh distribuovat Stock Plzeň-Božkov Společnost Stock...

BrauBeviale 2019: Dokonalá atmosféra na výstavišti v Norimberku

20. listopadu 2019
Zpravodajství 0
990
BrauBeviale 2019: Dokonalá atmosféra na výstavišti v Norimberku

Ve dnech 12. až 14. listopadu 2019 se BrauBeviale opět stal ústředním bodem mezinárodního nápojového průmyslu. Přibližně 40.000 návštěvníků letos navštívilo nejvýznamnější mezinárodní výstavu zboží a služeb pro nápojový průmysl. Výstava s 1088 vystavovateli, kdy 54 % bylo ze zahraničí, poskytla příležitost dozvědět se vše o řetězci procesu výroby nápojů: vysoce kvalitní suroviny, inovativní technologie a komponenty, efektivní a udržitelné balení a kreativní marketingové nápady. V letošním roce měla výstava klíčové téma „Budoucí životaschopnost odvětví nápojů“.

„Jako barometr sentimentu v tomto odvětví BrauBeviale vzdoruje proroctví zkázy z Rady ekonomických expertů,“ řekla Andrea Kalrait, ředitelka výstavy BrauBeviale. „Velký počet nových kontaktů, místních i mezinárodních, a počet nových obchodních dohod připravených a uzavřených, to vše potvrzuje, že jídlo a pití nevycházejí z módy.“ Vystavovatelé, návštěvníci a partnerské subjekty vyjádřily naprostou spokojenost: neúčast na veletrhu je pro ně nepřijatelná a pevně zakotvená v jejich kalendářích. Výstava poskytla platformu pro diskusi o současných a klíčových budoucích tématech a jejich další postup.

Mezinárodní složení vystavovatelů a návštěvníků bylo letos opět potvrzeno, přičemž vystavovatelé přicestovali ze 45 zemí, kromě Německa zejména z Itálie, Číny, Velké Británie, České republiky, Rakouska a Belgie.

Přibližně 40.000 návštěvníků přicestovalo ze 138 zemí, z nichž většina po Německu přicházela z Itálie, České republiky, Rakouska, Ruska, Belgie, Švýcarska, Nizozemska, Francie a Polska.

Vystavovatelé byli s diskusemi na svých stáncích spokojeni, což potvrzují výsledky nezávislého průzkumu. Asi 90 procent obchodních návštěvníků je zapojeno do rozhodovacích procesů ve svých společnostech. Pocházeli z různých částí nápojového průmyslu: od pivovarů, sladoven, podniků zabývajících se výrobou nebo plnění vody, nealkoholických nápojů, šťáv a lihovin, z vinařství a šumivých vín, mlékáren a z oblasti marketingu, maloobchodu a stravování. Podle průzkumu bylo asi 98 procent spokojených s výrobky a službami na výstavě a až 97 procent návštěvníků hodlá příští rok opět BrauBeviale navštívit.

Témata doprovodného programu týkající se budoucnosti odvětví byla dobře přijata a návštěvníci výstavy je bez výjimky vysoce hodnotili. Den před výstavou vedla dvě sympozia: Fórum pro export německých nápojů poskytlo německým výrobcům nápojů příležitost sdílet názory s odborníky na vývoz a získat specifické analýzy trhu a poznatky. Evropské sympozium MicroBrew pořádané berlínským vzdělávacím a výcvikovým institutem pro pivovarnictví VLB (Versuchs-und Lehranstalt für Brauerei) je dobře zavedeno a znovu přijato mezinárodními pivovarníky a provozovateli pivovarských pivovarů.

Diskuse na fóru BrauBeviale sahaly od otevřených výměn názorů až po velmi spornou debatu – v neposlední řadě ve dvou žhavých tématech na pódiu: problém „Voda z kohoutku vs. minerální voda“ a otázka zástavy dostaly účastníky na vzestup a intenzivní diskusi pokračoval mimo fórum. Akce byla zakončena prezentacemi o dalších tématech zajímavých pro tento sektor a předávání cen na nejvyšší úrovni.

Návštěvníci měli možnost zažít rozmanitost nabízenou světem nápojů v oblasti Craft Drinks Area, kde osm barů opět nabídlo nezávislé ochutnávky pokrývající všechny aspekty piva, lihovin a nealkoholických nápojů. Velký zájem byl také o „Kaminfeuer“, zauzený Kellerbier („sklepní pivo“), vítěze druhé soutěže pro hobby sládky pořádané Maisel & Friends a BrauBeviale.

Po úspěšném zahájení v loňském roce nabídlo „místo setkávání průmyslu“ opět vítání mikropivovarům a řemeslným pivovarům a domácím i hobby pivovarům, kteří našli spoustu nové inspirace a užili si živou výměnu názorů v tematickém pavilonu brau@home a oblast předvádění piva, kromě zajímavých soustředěných energetických prezentací v prostorech pro řečníky.

Soutěže o evropskou pivní hvězdu 2019 se zúčastnilo 2483 piv ze 47 zemí v 67 kategoriích. 145 členů mezinárodní poroty se o dva dny dříve rozhodlo, že v této soutěži vybere vítěze zlata, stříbra a bronzu, jednoho z nejdůležitějších v mezinárodním pivovarnictví. Kromě toho více než 5000 návštěvníků výstavy využilo v první den akce příležitost hrát porotu a vybralo si mezi zlatými medailisty Vítěze zákazníků 2019. Zlatá medaile byla udělena pivu z pšenice tmavé (Weizenbock Dunkel) „Augustus 8“ z německého pivovaru Riegele. Stříbro bylo uděleno pivovaru Birra dell´Eremo v Itálii za tradiční belgický styl Lambic, Geuze a Fruit Geuze „Selva Sour“. A na třetím místě byl belgický Strong Blond Ale “Averbode Abdijbier” z belgického Brouwerij L Huyghe.

Seznam všech výherců Evropské pivní hvězdy 2019 najdete na www.european-beer-star.com.

Text a foto: Iva Werbynská

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]

Řezací systém iECHO součástí obalového průmyslu

Řezací systém iECHO součástí obalového průmyslu Automatické řezací systémy iECHO umožňují díky variabilitě osazení na jednom pracovišti zpracovávat různé materiály jako jsou voštinové, pěnové, MDF a PVC desky, vlněné lepenky, samolepicí fólie, plexisklo, hliníkové sendviče, textilie, těsnicí materiály a další. Jeden stroj tedy pokryje několik segmentů výroby a v průběhu času jej lze doplňovat o další […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required