logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...
  • Náklady na zavedení zálohového systému přesáhnou podle Svazu obchodu pět miliard Zavedení...
  • Monster Energy uvádí na trh novou variantu nápoje Lewis Hamilton s nulovým obsahem cukru...
  • Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z...
  • Eviosys a Barilla spolupracují na nové nádobě na pesto Eviosys vytvořil nový obal pro prémiovou...

Henkel a Rossmann nově nabízejí značkovou drogerii bez obalu

7. listopadu 2019
Zpravodajství 0
1474
Henkel a Rossmann nově nabízejí značkovou drogerii bez obalu

Společnost Henkel jako první velký výrobce drogistického zboží se spojila s drogerií Rossmann a v deseti tuzemských prodejnách zahájila prodej drogerie bez obalu. Jde o pilotní projekt a první podobnou iniciativu v České republice i na světě, informovaly uvedené firmy.

Cílem projektu firem Rossmann a Henkel je přispět k udržitelnější spotřebě drogistických výrobků tím, že spotřebitelé přejdou na nákup drogerie bez obalu a budou se pro ni opakovaně vracet. Tímto dojde ke snížení spotřeby plastových obalů. „Jedna česká domácnost nakupováním v projektu značkové drogerie bez obalu může ušetřit průměrně až 77 procent plastového obalu za rok. Kdyby všechny české domácnosti přešly v daných kategoriích produktů na drogerii bez obalu, ušetřilo by se přibližně pšt tisíc tun plastových obalů za jeden jediný rok,“ říká Roman Kýr, generální ředitel společnosti Henkel ČR.

Zákazníci Rossmannu si od listopadu mohou opakovaně doplňovat osm vybraných šetrných produktů – od pracích gelů Persil, přes aviváž Silan Sensitive, prostředek k mytí nádobí Pur Aloe Vera, tekuté mýdlo na ruce Fa a šampony a sprchové gely s veganskou recepturou Nature Box.

Kampaň pro širokou veřejnost

„Motto společné kampaně, která si klade za cíl oslovit co nejširší veřejnost, je ,Krása je společně šetřit přírodu´. Kampaň bude podpořena iniciativou #denbezobalu ve spolupráci s influencery na sociálních sítích, speciálním prostorem v letáku Rossmann, v zákaznickém časopise, na webových stránkách, v POS materiálech, v rádiových spotech na prodejnách a v digitálních médiích. Patrony kampaně na sociálních sítích se stali modelka Natálie Kotková, violoncellistka Terezie Kovalová či finalista MasterChef Česko Oliver Pape a další,“ vysvětluje Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti Rossmann.

Na přípravě marketingové a komunikační strategie kampaně Drogerie bez obalu se podílela agentura DDB. PR aktivity včetně pořádání tiskové konference a influencer marketing zajistila agentura FleishmanHillard za Rossmann a Lercom Consulting za Henkel. Obsah pro digitální kampaň firmy Henkel na Facebooku a Instagramu připravila agentura Storytellers, nasazení naplánovala agentura OMD Slovakia.

Jak nová služba funguje?

Zákazník za 19,90 Kč zakoupí první láhev, označí ji na skeneru na plnicí stanici, naplní zvoleným produktem, vezme si tištěnou informaci ze stanice a odnese k pokladně, kde mu pokladní nalepí na láhev nálepku, která umožní další nákupy bez opakovaného placení za láhev. Při opakovaném nákupu už stačí prázdnou láhev vzít s sebou, znovu doplnit a zaplatit už jenom za obsaženou drogerii. Efekt snížení množství plastů se projeví s každým dalším doplněním drogerie do této stejné láhve. Navíc, doplnitelné láhve jsou od 6. do 10. listopadu k dispozici zdarma.

Dodavatelem plnicí stanice je firma Umdasch, která za toto řešení získala Německou cenu za inovace 2019 pro oblast retailu.

Původně český projekt

Návrh na projekt pochází z České republiky, která je známá otevřeným přístupem zdejších spotřebitelů k novinkám, a také zde stoupá povědomí o udržitelnosti – Češi se, například, umísťují podle nedávných šetření na 4. místě mezi zeměmi EU v třídění odpadu.

Nejpozději do roku 2025 mají být obaly všech výrobků pracích a čisticích prostředků společnosti Henkel recyklovatelné, znovu použitelné nebo kompostovatelné. Do stejného roku se firma zavázala, že 35 % obalů bude obsahovat recyklovaný materiál, což převyšuje požadavky EU.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required