logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Reportáže z domácích akcí
    • Reportáže ze zahraničních akcí
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Aktuality z kongresu
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Češi a Slováci si odnesli 14 ocenění WorldStar Packaging Awards 2021 Světová obalová organizace...
  • Projekty podpořené z Operačního programu Životní prostředí sníží používání jednorázových plastů...
  • Udržitelnost obalů hraje prim i na kongresu OBALKO 8 Udržitelnost je v současné době bezesporu...
  • O krok bližšie k zálohovaniu PET fliaš, poznáme správcu zálohovania Správca zálohového systému...
  • Plech uhranul nejen pivovary Kovové spotřebitelské obaly patří ke stálicím především...

Prodej do opakovaně plnitelných nádob už ve čtyřech prodejnách dm drogerie

4. října 2019
Zpravodajství 0
819
Prodej do opakovaně plnitelných nádob už ve čtyřech prodejnách dm drogerie

„Méně plastu, více úcty k přírodě.“ Pod tímto mottem zahájila společnost dm drogerie markt na konci dubna zkušební provoz plnicích stanic na ekologické čisticí a prací prostředky značky Yellow & Blue. Nyní se koncept rozšiřuje do dalších dvou prodejen dm v Praze.

Stáčenou ekodrogerii mohli zákazníci dosud pořídit pouze ve dvou dm prodejnách v Praze: v nákupních centrech Černý Most a Chodov. To se nyní mění. Díky pozitivní odezvě od zákazníků se společnost dm rozhodla rozšířit koncept plnicích stanic na další dvě prodejny. Nově bude stáčená ekodrogerie k dispozici v dalších dvou pražských prodejnách. Konkrétně v prodejně dm v obchodních centrech Arkády Pankrác a Metropole Zličín v Praze. „Koncept bezobalového prodeje se osvědčil, proto jsme se rozhodli zpřístupnit ho ještě většímu počtu zákazníků a instalovali jsme plnicí stanice na další dvě pražské prodejny,“ uvádí Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

Plnicí stanice budou opět nabízet ekodrogerii značky Yellow & Blue, kterou lze načepovat do opakovaně plnitelných nádob. Ze čtyř dostupných produktů: gelu na nádobí s citronovou silicí, univerzálního čističe s pomerančovou silicí, pracího gelu z mýdlových ořechů s vůní levandule a máchadla prádla s levandulovým extraktem si zákazníci dosud nejvíce oblíbili prací gel s levandulovou silicí, o čemž svědčí nejvyšší odprodeje.

Rozšířením systému plnicích stanic společnost dm pokračuje v dlouhodobé filozofii, k jejímž pilířům patří mj.  působit ve svém okolí vždy příkladně, uvádí firma. „Jelikož je ze strany zákazníků o tzv. bezobalové nakupování čím dál větší zájem, plánujeme v příštím roce znovu rozšířit počet plnicích stanic, aby byly dostupné v každém kraji České republiky,“ uzavírá Martina Horká.

Související články:

Plnicí stanice na ekodrogerii jsou už v každém krajském městě ČR

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity. Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. […]

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost Jakým směrem se bude ubírat udržitelnost v obalovém průmyslu? Čím začít, když přemýšlíme nad udržitelností? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Boris Pavlačka, market unit manager CEE North společnosti Elopak. Svět balení: Elopak je společnost známá mimo jiné tím, že klade velký důraz na udržitelnost. […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2020. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok