
Francouzská skupina RAJA, distributor obalů, obalových řešení a vybavení pro podniky, oznámila, že jejich 15 evropských společností, vystupujících dříve pod názvem RAJAPACK, bude nyní sjednoceno pod značkou RAJA.
Skupina RAJA na trhu poskytuje již 65 let kvalitu v oblasti obalových materiálů a souvisejících služeb. Základními pilíři a hodnotami skupiny RAJA je poskytování špičkových služeb zákazníkům, zaměření na inovace a neustálé zvyšování odbornosti svých zaměstnanců. Díky nim se RAJA prosadila jako významný hráč na trzích, kde působí.
V roce 2018 vykázala skupina RAJA obrat ve výši 631 milionů eur, z nichž téměř 50 % bylo mimo domovský trh ve Francii. Společnost obsluhuje v Evropě 420 tisíc zákazníků z různých odvětví podnikání.
Evropská značka
Díky harmonizaci značky bude společnost RAJA snadněji identifikovatelná pro své zákazníky na celém evropském kontinentu. „Značka RAJA symbolizuje příslib, který svým zákazníkům zaručuje vysokou kvalitu produktů a služeb, zakládáme si na úzkém vztahu s našimi zákazníky a společnost si klade závazek i k životnímu prostředí,“ říká Danièle Kapel-Marcovici, generální ředitelka skupiny RAJA Group.
Pobočka v České republice, která na trhu působí od roku 2006, rovněž mění název z původního RAJAPACK na RAJA. Firma sídlící v Nupakách u Prahy zaměstnává 30 lidí a nadále se rozšiřuje.
„Jsme součástí skupiny RAJA, ve které je orientace na zákazníka hlavním jádrem úspěchu. Budeme i nadále pokračovat v této strategii, která nás utvrzuje v našem přesvědčení v úspěšnou budoucnost,“ vysvětluje Gabriela Fabianová, generální manažerka pobočky v ČR.
Vyšší cíle a výhled na rok 2019
„V roce 2019 bude RAJA prosazovat svou multikanálovou strategii v celé Evropě. Chceme i nadále poskytovat zákazníkům inovativní, personalizovaná a ekologická řešení. Klademe důraz na naši nabídku produktů, logistiku a organizaci, abychom dosáhli vytyčených cílů. V roce 2019 chce skupina dosáhnout obratu na úrovni 690 milionů eur,“ uvádí Danièle Kapel-Marcovici, generální ředitelka skupiny RAJA.