Jan Zadák. Pojem světového businessu. Bývalý globální viceprezident Hewlett Packard a nejvýše postavený Čech v IT businessu. Je expertem na digitální ekonomiku, robotizaci, automatizaci a jejich dopad na obchod. Zároveň je odborníkem v oblasti vedení lidí, strategického plánování a salesu. V současnosti působí jako investor do start-upů, mentor a kouč pro společnosti, které chtějí uspět v digitálním businessu. Janu Zadákovi jsme položili tři otázky. Co nás zajímalo?
1. V čem bude přínos vaší přednášky? Co si mají její účastníci odnést?
Mým cílem je pomoci všem lépe se orientovat a lépe porozumět probíhající digitální a technologické transformaci světa. Umožnit všem přistoupit k probíhajícím změnám s nadhledem, porozuměním a z pozice velké příležitosti. V neposlední řadě pak se zamyslet nad tím, jak plně využít potenciál nových technologií a inovací.
2. Co zajímavého jste v poslední době četl a doporučil byste to ostatním?
Z posledních knih bych určitě zmínil “Říše a pět králů” od Bernarda-Henri Levyho, “The age of surveillance capitalism” od profesorky Shoshany Zuboff a “Political order and political decay”, kterou napsal Francis Fukuyama.
3. Co vy a obaly nebo balení? Co balíte nejčastěji a co nejraději?
Myslím, že většina lidí miluje kouzlo Vánoc, ke kterému patří od dětství pohled na krásně zabalené dárky. Obecně mám obaly jednak hodně spojené s estetikou, s tím, jak velkou roli hrají například při vytváření “zážitku zákazníka”, a na druhé straně velmi vnímám roli praktickou z pohledu dodavatelských řetězců, efektivity a ekonomiky, designu, pohledu ekologického atd.
Přijďte si poslechnout exkluzivní přednášku Jana Zadáka na kongres OBALKO, již 24. října v hotelu Aquapalace Prague! Registrujte se na www.obalko.cz/registrace