Hotová polévka zakoupená v obchodě je obvykle spjata s obalem typu sáček (v případě instantní verze) či miska, nápojový karton, popřípadě plechovka u polévky určené k přímému ohřevu. Úplně jinou cestou se, pokud se týče obalového designu na tento typ produktu, vydala společnost Re: Nourish.
Re: Nourish polévky se připravují pouze z čerstvé zeleniny a rostlinných surovin. Kromě toho každá z řady polévek obsahuje speciální přísadu s doplňujícím zdravotním přínosem. V současné době jsou k dispozici čtyři typy přísad: Pečená mrkev a zázvor (Digest); Rajčata, bazalka a mučenka (Klid); Pikantní čočka, paprika (Moc a Láska); a špenát s kurkumou (Imunita). Výrobci bylo hned od počátku jasné, že tyto produkty s benefitem si zaslouží i speciální typ obalu.
Zdravotní benefity doplněny o výrazný obalový design
Další specifickou vlastností nabídky polévek je i realizace myšlenky „grab and go bottle“, která spotřebiteli umožňuje zahřívání obsahu v mikrovlnné troubě. Díky tomu si zákazníci mohou rychle vychutnat chutnou a výživnou svačinu, ať už doma, v práci nebo na cestách. Jako plně funkční a zároveň velmi originální obal si Re: Nourish vybral speciálně vytvořený tvar plastové láhve.
Výrazný tvar ve spojení s etiketou posiluje brand
Výraznou pravoúhlou láhev vytvořila zakladatelka Re: Nourish, Nicci Clark. Láhev je vyrobena procesem vyfukování z průhledného polypropylenu. Na regálu či polici vytváří silný dojem s jasně viditelnými polévkami, což spotřebitel u potravinových produktů vždy oceňuje. Velká dekorační oblast láhve je opatřena černo bílou etiketou, která zároveň posiluje identitu značky.
500ml láhve dodala společnost M&H Corby.
Text: Jana Žižková

