Jiří Vlasák se stal strategickým ředitelem společnosti Kofola ČeskoSlovensko. Je odpovědný za udržitelný rozvoj, koordinaci aktivit jednotlivých pilířů skupiny a akviziční projekty.
Do tehdejší společnosti Kofola Česká republika přišel v roce 2010, a to na pozici marketingového ředitele. O rok později se stal jednatelem společnosti Pinelli (značky Semtex a Erektus), která se díky akvizici stala dceřinou společností firmy Kofola. Od roku 2015 byl komerčním ředitelem společnosti Hoop Polska, člena Skupiny Kofola.
Jiří Vlasák se oblasti nealkoholických nápojů věnuje více než 13 let. Během své kariéry pracoval pro společnosti Poděbradka, HBSW a Karlovarské minerální vody. Do Kofoly zamířil z pozice marketingového ředitele Poděbradky, kde působil od roku 2008. Předtím pracoval dva roky na Ukrajině pro značku Dobrá voda.

