Řetězec Billa dokončil instalaci elektronických cenovek v 11 prodejnách napříč Českou republikou. Tento projekt navazuje na dlouhodobý záměr firmy zajistit co možná nejekologičtější provoz svých prodejen. Pilotní instalace se uskutečnila loni v květnu na prodejně v Poděbradské ulici v Praze, během letošního roku pak Billa dokončila implementaci na dalších 10 prodejnách. Zavádění elektronických cenovek plánuje společnost i v příštím roce.
Elektronické cenovky jsou cestou nejen k úspoře času a nákladů, ale zejména k ochraně životního prostředí. Proto se společnost Billa rozhodla tuto moderní a ekologicky šetrnou variantu označování zboží implementovat na svých prodejnách. V červnu dokončila instalaci elektronických cenovek na 10 svých prodejnách, kde společně s pilotní prodejnou v Poděbradské ulici ročně ušetří více než 2 250 000 listů papíru velikosti A4 a dalších téměř 250 000 listů papíru A5. Vzhledem k tomu, že z jednoho vzrostlého stromu lze vyrobit až 80 000 papírových archů A4, instalací elektronických cenovek na 11 svých prodejnách uchrání Billa každoročně před pokácením 28 vzrostlých stromů.
Tento digitální prvek a určující trend v maloobchodě rovněž umožní pružně reagovat na úpravu cen v krátkém čase a zredukuje nesprávné cenové označení zboží.

