logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Automatizace výroby už dávno není složitá ani nedostupná. Díky společnosti FANUC může dnes...
  • Mondi rozšiřuje spolupráci s německým výrobcem soli Südwestdeutsche Salzwerke AG (SWS), známým...
  • Spotřeba obalových materiálů z bioplastů poroste celosvětově přibližně o 10 % ročně. Do roku...
  • Společnost Stepa, český výrobce a zpracovatel papírových a obalových řešení, rozšiřuje své...
  • Logistický sektor stojí na prahu zásadných zmien. Globálne dodávateľské reťazce čelia tlaku...

Nová ředitelka Unilever v Česku a na Slovensku fandí cirkulární ekonomice

26. června 2019
Nezařazené 0
1744
Nová ředitelka Unilever v Česku a na Slovensku fandí cirkulární ekonomice

Michaela Franeková je novou generální ředitelkou společnosti Unilever Česká republika a Slovensko. Od 1. července vystřídá na této pozici současného generálního ředitele Herrishe Patela, který se přesouvá do role výkonného viceprezidenta společnosti Unilever pro region východní Evropa.

Ve společnosti Unilever pracuje Michaela Franeková už 17 let. Svou kariéru v bratislavské pobočce společnosti odstartovala v roce 2003 ještě jako studentka. Následně pracovala na pozicích v marketingu, customer marketingu a v obchodu. Ve své poslední, regionální roli působila od roku 2015 coby viceprezidentka marketingu pro kategorii potravinových a zmrzlinových značek. V této roli se podílela na rychlém růstu svěřených kategorií ve dvaceti zemích střední a východní Evropy.

Proč Michaela zasvětila celou svoji dosavadní kariéru právě společnosti Unilever? „Vždy mně imponovalo, když je firma progresivní a neustále roste. Co je však zásadní – děje se tak v souladu s odpovědným přístupem k životnímu prostředí a k zvyšování pozitivního dopadu na společnost. Jsou mi také blízké hodnoty společnosti, kterými jsou čestnost v podnikání, průkopnictví a inovátorství, zodpovědnost napříč celým hodnotovým řetězcem a respekt vůči všem, se kterými pracujeme.“

Zásadní témata, která chce Michaela ve své nové roli podporovat, jsou například progresívní přístup k cirkulární ekonomice a také spolupráce na hledání efektivního řešení této problematiky s partnery ve sféře celého regionu. Jako stále důležitější chápe také oblast duševního i fyzického zdraví obyvatel. Pozornost bude věnovat posilování tzv. značek s posláním – tedy pozitivnímu přesahu všech značek společnosti Unilever na životní prostředí a společnost. Chce dosáhnout stavu, kdy značky přinášejí vyšší smysl nejen spotřebitelům, ale také zaměstnancům, kteří na nich pracují.

Ve středobodu Michaelina zájmu jsou zaměstnanci. „Svým leadershipem bych ráda vrátila sebevědomí českému a slovenskému týmu a regionu jako takovému. Mám zájem na tom, aby se zdejší talentovaní lidé chodili inspirovat a získávali zkušenosti v zahraničí, ale poté se hrdě vraceli zpět. Chtěla bych si šikovné lidi udržet u nás, v Česku a na Slovensku,“ dodává Michaela Franeková.

Ve volném čase Michaela nejraději cestuje a věnuje se různým druhům sportů, zejména freeride lyžování, plavání a také volejbalu.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

 

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

FANUC nabízí udržitelná automatizační řešení pro všechny typy provozů

Automatizace výroby už dávno není složitá ani nedostupná. Díky společnosti FANUC může dnes automatizovat téměř každý podnik – jednoduše, efektivně a bez zbytečných nákladů. FANUC má více než 60 let zkušeností s vývojem robotů a systémů, které pomáhají firmám zvyšovat přesnost, produktivitu i kvalitu výroby. Mnoho lidí si stále myslí, že automatizace je drahá a […]

Vyšší kvalita tisku, kratší termíny. Stepa investuje do nové generace flexotisku Soma Optima 2

Společnost Stepa, český výrobce a zpracovatel papírových a obalových řešení, rozšiřuje své technologické kapacity o nový osmibarvový flexotiskový stroj Soma Optima 2. Instalace probíhá v závodě v Lanškrouně a ostrý provoz je plánován na začátek roku 2026. Nová technologie přináší výrazný posun v kvalitě, rychlosti a flexibilitě tisku – zejména u papírových materiálů s vyšší […]

Na trh přichází nová série strojů HQPP flexo Chroma X Pro

Koenig & Bauer Celmacch přichází s novou sérií High Quality Post-Print flexotiskových strojů Chroma X Pro. Tato inovovaná řada je výsledkem tříleté analýzy silných stránek a potenciálu nejvyšší výkonnostní řady flexotiskových strojů pro přímý potisk vlnité lepenky. Proč nová série Chroma X Pro? Nová série kombinuje stabilitu platformy Chroma High Tech s automatizací a výkonem […]

Syntegon představuje technologie a služby budoucnosti na veletrhu Fachpack

Na veletrhu Fachpack 2025 v Norimberku představí Syntegon v hale 1, stánek 257, jak lze výkonnou balicí technologii, komplexní služby a udržitelné procesy propojit do jednotného, uceleného přístupu. Od prvotního plánování přes uvedení do provozu až po neustálou optimalizaci provází společnost své zákazníky spolehlivě během celého životního cyklu stroje. V centru pozornosti stojí řešení služeb […]
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Web editor:
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Svět balení, který ve čtvrtek jednou za 14 dní přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění ze světa balení.



Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required