
Společnost Colognia press získala respektované ocenění WorldStar Award, které uděluje World Packaging Organization, v kategorii Nápoje za „Switchle“. Jde o etiketu šumivého nealkoholického nápoje.
Letošní jarní zasedání globální obalové organizace World Packaging Organisation (WPO) se uskutečnilo v Praze. Vyvrcholením byl slavnostní ceremoniál ve středu 15. května, kde byly předány ceny vítězům soutěže WorldStar Packaging Awards. Vyhlášení vítězů této světové obalové soutěže se zúčastnilo 97 vítězných laureátů za celkem 219 oceněných obalů z 25 zemí.
„Do soutěže jsme přihlásili šumivý nealkoholický nápoj britského výrobce Healthy Sales Group – Switchle, se kterým jsme vyhráli cenu Obal roku 2018. Protože jen přes vítězství v národní soutěži (pro český a slovenský trh je to právě Obal roku) lze vstoupit do světové WorldStar,“ komentuje Štěpánka Líznerová, CEO Colognia press. Switchle je osvěžující nealkoholický nápoj pro dospělé, který podle výrobce pomáhá udržovat štíhlou postavu. Na trh vstupuje ve třech chuťových variantách. Oblíbenou malinu a granátové jablko doplňuje stále populárnější kurkuma, zázvor a rooibos, získávaný z keře čajovce kapského.
Colognia press použila samolepicí etiketu vyrobenou z materiálu fasson shrink vinyl a obal zhotovila technologií flexotisku. Podařilo se vhodně skloubit osobité vlastnosti etikety, potisku a podkladu. Grafický design harmonicky ladí s kovovým materiálem a vytváří působivý metalický efekt. Etiketa má luxusní vzhled a je odolná vůči orosení.