Od dubna se v obchodní síti objevily nové čokolády Milka, které mají i odlišný design obalu. Produktová řada čokolád Milka má název Darkmilk. Jedná se sice stále o mléčný typ čokolády, ale s výrazně vyšším podílem kakaové složky. Chuťově se tyto čokolády více přibližují oblíbeným čokoládám hořkým. Odlišný, ale přesto stále s ostatními čokoládami korespondující, je i nový typ obalu.
Výrobce čokolády, společnost Mondelēz International, uvedl na trh v nové řadě hned tři různé příchutě čokolády. Milovníci těchto sladkostí si mohou vybrat z variant tmavě mléčné, mandlové a se slaným karamelem. Všechny čokolády jsou nabízeny v 85gramovém balení.
Kompromis mezi hořkou a mléčnou
Tmavé, tedy hořké čokolády patří k velmi oblíbeným pochutinám, nicméně si v této popularitě nezadají s čokoládami mléčnými. Nový typ by měl oslovovat obě skupiny milovníků čokolád, jak ty, kteří se chtějí vyhnout velmi sladké chuti, tak i ty, kteří si oblíbili jemnost, charakteristickou více pro mléčné než pro hořké čokolády.
Nový obal, nová kampaň
Obal je pouze volně spojený se zavedenými produkty Milka. Objevuje se na něm pro značku typická fialová barva, ale dominantně v tmavším provedení, doplněná výrazným zlatým nápisem Darkmilk. Reklamní kampaň, která podporuje prodej nové řady čokolád, byla natáčena v industriálním prostředí bývalého cukrovaru – v ateliéru Toušeň. Kampaň byla vytvořena nizozemskou agenturou Weiden+Kennedy.
Text: Jana Žižková