Pivovar Svijany přichystal velikonoční edici půllitrových plechovek nepasterovaného piva. Celkem jich ve svijanském pivovaru vyrobí více než milion kusů a po omezenou dobu budou k dostání v běžné maloobchodní síti, stejně jako lahvové pivo s velikonočními etiketami.
Jako doplněk velikonočního sortimentu pivovar uvádí na trh také sváteční edici oblíbeného dvoulitrového balení piva – Plechovek pro chlapy – a zbrusu nový, originální velikonoční čtyřpack půllitrových plechovek s nepasterovaným pivem se čtyřmi plechovkami Svijanského Mázu 11 %. Čtyřpack je v prodeji v pivovarské prodejně a na e-shopu pivovaru. E-shop bude spolu s prodejnami Globus nebo Billa nabízet i letošní sváteční edici Plechovek pro chlapy.
Další velikonoční balení – již osvědčený velikonoční multipack s osmi půllitrovými lahvemi nejprodávanějšího svijanského piva, Svijanského Mázu 11 %, a souborem obtisků na vajíčka s pivními motivy – čeká na zákazníky před nadcházejícími svátky jara například v řetězcích Ahold, Kaufland, Globus, Tesco a Makro.
Obtisky na vajíčka dostanou zákazníci zdarma také ke každé objednávce uzavřené před Velikonocemi na e-shopu pivovaru, který dodává i celou řadu svijanských propagačních výrobků.
Svijanské pivo v lahvích ani v plechovkách neprochází pasterací, tedy tepelným ošetřením, které se provádí s cílem prodloužit dobu trvanlivosti piva. V důsledku zahřívání a oxidace se při pasteraci mění senzorické vlastnosti piva, ničí se enzymy a další zdraví prospěšné látky a mimo jiné také snižuje trvanlivost pěny.

