Francouzské pekařství Paul se připojilo ke kampani #dostbyloplastu, která si klade za cíl snížit objem plastového odpadu. Proto ve svých prodejnách používá například novou řadu opakovaně použitelných obalů.
V kamenných prodejnách pekařství Paul si zákazníci můžou zakoupit nový sortiment obalů pro opakované použití. Káva ze stylového termohrnku údajně chutná lépe než z papírového kelímku a nakupující navíc získá i další bonus – při zakoupení jakéhokoli teplého nápoje do termohrnku Paul dostane vždy 10% slevu a k tomu dalších 7 % z útraty zpět, pokud vlastní tzv. Mercicard.
Stylovou látkovou tašku je možné složit do kabelky a odnést si v ní třeba oblíbené pečivo. Termohrnek i tašku může zákazník také darovat svým přátelům a známým, kteří do pekařství chodí často. Spolu s nimi se tak připojí k úsilí směřujícímu proti nadměrné spotřebě plastů.

