
Česká reklamní agentura LineArt a její dceřiná eventová agentura New Wave oslavují v těchto dnech společně důležité výročí. Pětadvacáté, resp. desáté narozeniny se rozhodly spojit s inspirativní networkingovou party, na kterou pozvaly své bývalé, současné, ale i potenciální partnery, klienty a zaměstnance.
LineArt Group během dlouhých 25 let, kdy zažila i řadu turbulentních období, postavila a realizovala výrazné kampaně pro významné klienty. S mottem „We move brands Up“ se soustřeďuje na tzv. brand building a pomohla růst například značkám z koncernů Unilever a Nestlé, pro český Orion vytvořila dnes už legendární Hvězdnou soutěž, během které byly modrými hvězdami polepeny snad všechny domácnosti v Česku, pro Plzeňský Prazdroj pak pracovala na vývoji cideru Kingswood, o kterém si dodnes řada lidí myslí, že jde o britskou tradiční značku. Dlouholetým klientem LineArtu je rovněž plzeňská likérka Stock, pro niž navrhla identitu prémiového rumu Republica Exclusive nebo bylinného likéru Black Fox. Významných zakázek byla celá řada. Aktuálně například agentura pro společnost Ahold spoluvytvořila zcela novou vizuální podobu hypermarketů Albert, které se postupně mění v celém Česku.
Zástupce uvedených společností, ale i další hosty a spřízněné duše přivítaly LineArt a New Wave
ve své nuselské základně, aby přímo ve svém zázemí připomenuly i ukázaly, co všechno nejen na poli reklamy, packagingu a eventu dokáží. Na čtyřech patrech a ve vnitrobloku mohli pozvaní v rámci interaktivních instalací i tematických expozic vidět průřez historií i současností obou agentur a na vlastní kůži zažít jejich neotřelý a kreativní přístup k práci. Narozeninový večírek tak byl zároveň malým dnem otevřených dveří i networkingovým setkáním.
Mezi desítkami hostů #2510party z řad klientů nechyběli například CEO Michael Pupala a obchodní ředitel Hanuš Thein z Wüstenrotu, Michal Lehár z Plzeňského Prazdroje, Michaela Tesařová za Moët & Chandon, tým JAD Productions v čele s Yemim A.D., Zuzana Prokopová a Dan Kopecký ze Stock Plzeň či Monika Granja z Nadace Olgy Havlové.
V rámci letošního ročníku obalové soutěže PACKSTAR zvítězila LineArt Group v kategorii Nápoje (Spotřebitelské obaly) právě za vytvoření identity značky třtinového rumu Republica pro likérku Stock.