Společnost THIMM Packaging představila zcela nový koncept z vlnité lepenky pro posílení prezentace na POS: jde o řešení Sales Amplifier v ukázkovém provedení pro chipsy Bohemia společnosti Internack. Digitálně potištěný stojan z vlnité lepenky, který vystačí s několika málo komponenty a je neočekávaně variabilní.
V jednoduchosti je síla. To potvrzuje inovativní řešení Sales Amplifier z produkce THIMM. Jedná se o digitálně potištěný displej z vlnité lepenky, který jde zcela novou cestou a rozvrací dosavadní displejové koncepty pro druhotné umístění na POS. Základem je nepotištěná vnitřní část displeje, podstavec a standardizované paletky, které z vnější strany doplňuje jednodílný individualizovaný digitálně potištěný plášť.
Pro výrobce různých druhů produktů a příchutí je Sales Amplifier vhodným řešením, které přináší flexibilitu a šetří zdroje i náklady. U displejů, které pro své různé produkty doposud využívají, musí být pro každý druh či příchuť vyrobena a potištěna každá část displeje zvlášť. To je časově i finančně náročné. Princip konceptu Sales Amplifier umožňuje vyrobit všechny vnitřní standardizované nepotištěné části displejů pro všechny různé varianty zákazníka najednou a displeje pak rozlišit až ve finální fázi individualizovaným digitálně potištěným pláštěm. Paletky zůstávají ve všech displejích stejné, ale výsledný vzhled displeje stanoví až vnější plášť, který dle potřeby zakryje nebo zviditelní ty části displeje, které jsou v daném případě potřeba. Displej je lehce složitelný i rozložitelný. Pouhou změnou pláště lze tentýž displej v místě prodeje přizpůsobit jiné promoční akci.
V rámci POPAI DAY na svém stánku THIMM Packaging představil případovou studii provedení konceptu Sales Amplifier pro hned 9 druhů příchutí Bohemia Chips společnosti Intersnack. Leoš Máslo, project manager POS v THIMM Packaging, okomentoval: „Každý displej má jiný tiskový motiv sladěný s kampaní Bohemia využívající známé tváře hokejistů a na POS tak jasně zvýrazní různé druhy příchutí chipsů. Jeden z digitálně potištěných displejů je navíc doplněn prolinkem, kterým se díky mobilním aplikacím spotřebitel již na POS propojí s reklamním videem na chipsy Bohemia. Tento koncept zcela přetváří dosavadní zaběhnuté postupy.“

