Kurýrní firma Der Kurier rozšiřuje své portfolio služeb i na e-commerce trh. Novými zákazníky by se tak měly stát e-shopy se základnou v Česku, které své zboží nabízejí v Německu.
Hlavní výhodou služby je podle vyjádření firmy cenově dostupné doručení do druhého dne, a to i při odpoledním převzetí zásilky.
Do Německa flexibilně
Der Kurier nabízí své kurýrní služby za podmínek vnitrostátní přepravy po Německu. Zákazník, který zásilku předá jeden den odpoledne, tak může počítat s jejím doručením druhý den zpravidla již dopoledne nebo podle domluvy.
Celý proces začíná objednáním svozu, přičemž e-shopy mohou využít vzájemné propojení softwaru či objednat skrze online software společnosti Der Kurier. Der Kurier následně zásilky vyzvedne a převeze do pražského depa. Ve chvíli, kdy zásilka vyrazí do Německa, příjemce dostane e-mailem avízo s potvrzením termínu doručení a možností změnit datum či adresu doručení prostřednictvím webového formuláře, kterou pracovník zákaznické podpory vyřídí do dvou hodin. Kurýr pak příjemce kontaktuje také telefonicky, aby byl čas doručení doladěn k oboustranné spokojenosti. Doručení proběhne na předem určeném místě.
Benefit pro české e-shopy
Cílem společnosti Der Kurier je nabídnout službu, která na trhu ještě není. Oproti jiným kurýrním společnostem, které do Německa doručují zpravidla během dvou až tří dnů, přichází Der Kurier s doručením do druhého dne, a to za dostupnou cenu. „Díky naší nové službě pro sektor e-commerce má český e-shop možnost vyvážet na německý trh velmi rychle a přesně. To je to, co německý zákazník oceňuje. Naším záměrem není nahradit konvenční přepravce, ale přinést na trh novou možnost,“ vysvětluje Přemysl Lukeš, výkonný ředitel společnosti Der Kurier.
Kromě výše zmíněného nabízí Der Kurier i servis navíc, který zahrnuje například možnost výměny zásilky. Tedy při doručení zásilky kurýr u příjemce rovnou vyzvedne zásilku, kterou příjemce potřebuje zaslat zpět.