Psí smečka z největšího českého eshopu s krmivy a chovatelskými potřebami přichází s novinkou na poli testovacích krabiček.
„Je to krabice plná dobrot, radosti, hravosti, ale i péče a lásky. A to je přesně to, co chovatelé dávají svým čtyřnohým kamarádům. A je to zároveň také to, co se ze všech sil snažíme dávat našim zákazníkům,“ komentuje nový počin šéf marketingu Spokojeného psa Tomáš Haškovec.
SPOKOBOX je papírová krabice složená z produktů, které Spokojený pes jednou měsíčně naplní prémiovými pamlsky, kvalitními hračkami či výcvikovými pomůckami. To vše navíc v balení, které si klade za cíl využít marketingový potenciál obalu v plné míře. Krabici, ve které jsou produkty zabalené, mohou zákazníci použít například jako úschovnu na pamlsky anebo jako box pro vzpomínky na společně strávené chvilky s mazlíčkem. Novinka je dostupná v limitovaném množství. První SPOKOBOX bude zákazníkům doručován už v říjnu. Prodejní cena jednoho SPOKOBOXu je 499 Kč.
Spokojený pes se snaží být inovátorem na poli doručování zboží. Své objednávky balí do multifunkčních krabic, ze kterých mohou chovatelé následně sestavit mobilní boudičku pro svého mazlíčka. Obal zvítězil v soutěži WorldStar Packaging Awards mezi 291 projekty z 35 států. Jako jediný eshop s potřebami pro chovatele rozjel taky vlastní dopravu. Zboží skladem doručuje ještě tentýž den po Praze a okolí.

