
Během letních festivalů si návštěvníci všech Becher zón mohli vychutnat svůj drink bez zanechání plastového odpadu. Nápoje zde totiž byly zásadně podávány z papírových kelímků a s papírovými brčky. Díky tomu Jan Becher Pernod Ricard (JBPR) uchránil naši planetu před 525 kg dalšího plastového odpadu.
Už podruhé mohli návštěvníci letních festivalů, jako jsou Létofest, Colours of Ostrava, pražský Metronom nebo Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, navštívit Becher Zónu, v níž se mohli osvěžit Becherovkou, a to na několik způsobů. V Becher zónách se letos prodalo 75 tisíc drinků!
„V Becher zóně bylo přes léto prodáno přes 75 tisíc drinků. Díky našemu přístupu jsme společně s návštěvníky ušetřili přes půl tuny plastů. To je výsledek, který rozhodně potěší,“ vysvětluje manažer Becherovky Jakub Loos. „Věříme, že malé činy mají velký dopad. Návštěvníci Becher zóny byli tímto přístupem mile překvapeni, a to především mladší lidé, kteří tento krok hodnotili velice pozitivně.“
Myšlenka zákazu užívání plastových kelímků a barmanského příslušenství, částečně uskutečněná v Becher zóně již v minulém roce, jde ruku v ruce s novoročním předsevzetím celé mezinárodní skupiny Pernod Ricard – nepoužívat plastová míchátka a brčka na akcích organizovaných skupinou. „Víme, že tento typ biologicky neodbouratelných plastů má škodlivý vliv na životní prostředí a oceány a pro nás je zásadní, že hrajeme naši roli v předcházení dalších škod,“ říká Vanessa Wright, viceprezidentka za udržitelnost a zodpovědnost globální skupiny Pernod Ricard.