Jarošovský pivovar získal prestižní mezinárodní ocenění Red Dot za design lahví. Pod vizuální identitou, včetně etiket, je podepsána zlínská kreativní agentura Little Greta. Vizual čerpá z folklorních motivů tradičních pro region Slovácka. Nechybí kohout, jeřáb či srdce. Designéři připojili i chmel a ječmen.
Red Dot Design Award je ocenění za produktový a komunikační design, které od roku 1955 uděluje německé designové centrum sídlící v Essenu. V soutěži jsou každý rok posuzovány práce tisíců designérů a studií ze šedesáti zemí.
Historie Jarošovského pivovaru sahá do roku 1688. Druhá polovina dvacátého století ale nebyla pivovaru nakloněna. Oživení nastalo až v roce 2015 se změnou vlastníka. Oficiálně byla obnovena výroba piva v Jarošově 8. 2. 2017, kdy byla uvařena první várka Jarošovského Ležáku. Úspěch nový pivovar slaví nejen svým pivem – v roce 2018 byl oceněn Českou a moravskou pivní korunou, zlato získal za etikety i v roce 2017 v prestižní soutěži World Beer Awards.

