
Pátý ročník soutěže Cena Potravinářské komory ČR za nejlepší inovativní výrobek zná od konce července své vítěze. Poprvé v ní uspěla také společnost Unilever. V kategorii Reformulace roku se umístily hned dva salátové dresinky značky Hellmann’s, a to varianty Med a hořčice a Tisíc ostrovů.
O reformulované potraviny projevují spotřebitelé rostoucí zájem, neboť se obecně zvyšuje pozornost věnovaná stravování s pozitivním vlivem na zdraví. Také společnost Unilever vsadila na následování trendů ve stravování posledních let, a to orientací na zdravější a jednodušší jídla, ale také dobrou chuť a přírodní původ ingrediencí. Značka Hellmann’s proto představila řadu salátových dresinků, která splňuje požadavky současných a zároveň nových spotřebitelů na tuto kategorii.
Letos se vedle dresinků značka také rozšířila o zcela novou kategorii hořčic. Řada salátových dresinků byla letos uvedena na trh s kompletně upravenými recepturami. „Nové salátové dresinky Hellmann´s mají jednoduché inovativní receptury a jsou vyrobeny jen z několika málo ingrediencí. Nově získaly také atraktivní, moderní obaly a jsou tak pro zákazníky dobře rozeznatelné. Jsme rádi, že můžeme tímto způsobem podpořit trend zdravého stravování,“ doplnila Jitka Haladová, Brand manažerka značky Hellmann´s.
Do soutěže Ceny Potravinářské komory České republiky o nejlepší inovativní potravinářský výrobek se letos přihlásilo celkem 23 společností, které registrovaly 61 inovativních produktů. Vítěze zvolila odborná porota na základě tří kritérií – výživová hodnota, senzorické vlastnosti a celkový dojem.