Společnost Esko (www.esko.com) společně se sesterskými společnostmi Pantone, X-Rite a AVT vydala novou studii Obaly a internetový zákazník: splnění očekávání v potravinách a nápojích (Packaging and the Digital Shopper: Meeting Expectations in Food & Beverage).
Studie přináší mnoho zajímavých anketních výsledků. Více než třetina zákazníků, kteří online koupené potraviny a nápoje vracejí, tak činí kvůli jejich obalu. 26 % přitom uvedlo, že tak učinili, protože obal vypadal nedůvěryhodně či padělaně. 47 % nakupujících očekává, že balení bude odpovídat jejich předchozímu obrazu o produktu. A pouze 9 % dotazovaných respondentů bylo spokojeno s obalem, který měl jinou barvu či typ balení oproti původní představě!
Třetina lidí kupuje online zejména kvůli pohodlí, 43 % kvůli lepší ceně. Pětina nakupujících vyzkoušela nový produkt kvůli vzorku nebo displeji v obchodě. Další informace najdete na http://bit.ly/2Iu2roY.

