logo

  • Zpravodajství
    • Reporty z obalového trhu
    • Inovace
    • Veletrhy, konference
    • Technologie
    • Design
    • Udržitelnost
    • Značení
    • Rozhovory
  • Události
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Od 12. do 14. března 2019 proběhne již 11. ročník mezinárodního veletrhu zpracování a...
  • Současný systém sběru plastů je funkční a plní své cíle. Proto se nejeví jako nutné zavádět...
  • Na výstavišti v německém Stuttgartu začal LogiMAT, největší evropský veletrh zaměřený na...
  • Generální ředitel České pošty Roman Knap jmenoval k 18. únoru 2019 nového ředitele divize...
  • Obalový institut SYBA pořádá další ročník soutěže Obal roku a aktuálně představuje kategorii...

Velkoobchod METRO sází na tváře skutečných podnikatelů

17. července 2018
Zpravodajství 0
440
Velkoobchod METRO sází na tváře skutečných podnikatelů

Mezinárodní síť velkoobchodů METRO startuje globální kampaň postavenou na skutečných příbězích podnikatelů z celého světa. Cílem kampaně je poukázat na to, že za podnikatelským úspěchem stojí tvrdá práce, nutnost čelit každodenním výzvám a nezměrné odhodlání. A že METRO své zákazníky na jejich mnohdy obtížné cestě podporuje. Hlavním claimem kampaně je „Váš úspěch je náš cíl“ a zapojili se do ní zákazníci z více než 20 zemí, ve kterých METRO působí.

„Naší ambicí je stát se jasnou volbou pro podnikatele. Jdeme cestou inovací, zaměřujeme se na udržitelná řešení s přidanou obchodní hodnotou,” vysvětluje Guillaume Chêne, výkonný ředitel MAKRO Cash & Carry ČR, a doplňuje: „To, že v kampani pracujeme s reálnými klienty, je ukázkou důvěry a oboustranné spokojenosti.”  METRO podporuje svých 21 milionů zákazníků po celém světě i událostmi jako je Den soukromého podnikání, který se koná každoročně druhé úterý v říjnu. Letos tato oslava drobného podnikání připadá na 9. říjen.  Podnikatelům v Česku nabízí také široké spektrum služeb, včetně podpory technických a digitálních řešení, například web zdarma, aplikace pro podnikání zdarma (digitální cenovky, certifikovaný online HACCP kurz atp.), službu přímé distribuce a péče obchodních zástupců, vzdělávání v MAKRO Akademii a členství v partnerské alianci pro maloobchodníky Můj obchod.

Nová strategie značky se bude odrážet ve všech úrovních komunikace, v interních i externích komunikačních kanálech a na prodejnách po celém světě. METRO pomáhá při dosažení obchodních cílů každého z ambasadorů a jejich pokroky a informace ze zákulisí bude po celou dobu kampaně sdílet. V příštím roce pak publikuje zprávu o vývoji obchodních cílů ambasadorů ve spolupráci s METRO.

V České republice kampaň odstartovala vizuály s claimem „Nepracujeme pro Makro,“ které vzbudily značnou pozornost. Vysvětlení přišlo až s odhalením druhé části, zaměřené na závazek vůči zákazníkovi: „Pracujeme pro Oskara”. „Chtěli jsme, aby první část kampaně veřejnost trochu šokovala,” říká Guillaume Chêne. „Nepracujeme pro MAKRO, ale pro každého jednotlivého zákazníka – protože jejich úspěch je naším cílem,” říká. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou ServicePlan, v České republice ji lokalizuje agentura DDB.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Související články:

Cidery F. H. Prager změnily lahve i etikety GMG integruje OpenColor do software PACKZ Mlýnek Kotányi na čtyřbarevný pepř Obaly jogurtů Hollandia mají nový branding od Cocoonu

Doporučujeme

CCE

ICE

Aktuální vydání časopisu

Čtěte číslo Svět balení!


Zajistěte si svůj výtisk

SB news

Komerční sdělení

Paketo.one – výrobce originálních kartonových obalů, které nadchnou

Obal prodává i propaguje, to ví dnes každý. Proto je dobré jeho design a kvalitu nepodceňovat, zvláště když se jedná o váš výrobek. Paketo.one je na trhu výrobců kartonových obalů a POS/POP materiálů již zavedená značka. Díky svému zkušenému týmu konstruktérů a špičkovému vybavení dokáže vymodelovat a vyrobit z kartonu či lepenky téměř cokoliv. Největší […]

Tablet s 3D kamerou pomáhá optimalizovat skladové prostory

Praktický 7palcový Panasonic FZ-M1 s kamerou D410 s technologií Intel® RealSense™ je odolný tablet se systémem Windows, který umožňuje pořizovat a přesné zpracovat 3D měření přímo na místě. Díky tomu nabízí rozmanité možnosti použití v různých odvětvích. Jedním z nich je logistika, kde nachází své uplatnění při manipulaci s nadměrnými baleními. Kamera přesně v reálném čase změří a […]

Média – video

  • Drinktec 2017 lámal rekordy
  • INTERPACK: DIGITALIZACE, UDRŽITELNOST A PRŮMYSL 4.0
  • ICE Europe a CCE International právě končí
  • BrauBeviale 2016 končí
  • Obalová soutěž PACKSTAR vyhlásila vítěze!
  • FachPack ještě evropštější
  • Výrobna šumivých vín Kattus Svět Balení 7-8/2016
  • Zušlechtěné ruské obaly, Svět balení 88
  • SB NEWS 67 videoúvodník
  • Reklama Polygraf 2016 Praha Svět balení
Drinktec 2017 lámal rekordy
Drinktec 2017 lámal rekordy
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ Studio spol. s r. o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
IČO: 66320038
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Group manager
Iva Werbynská
tel.: +420 730 173 101
e-mail: iva.werbynska@atoz.cz

Další projekty skupiny Atoz Packaging

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok