logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Automatizace výroby už dávno není složitá ani nedostupná. Díky společnosti FANUC může dnes...
  • Mondi rozšiřuje spolupráci s německým výrobcem soli Südwestdeutsche Salzwerke AG (SWS), známým...
  • Spotřeba obalových materiálů z bioplastů poroste celosvětově přibližně o 10 % ročně. Do roku...
  • Společnost Stepa, český výrobce a zpracovatel papírových a obalových řešení, rozšiřuje své...
  • Logistický sektor stojí na prahu zásadných zmien. Globálne dodávateľské reťazce čelia tlaku...

Becherovka a pivo Hubertus obměnily láhve

8. června 2018
Zpravodajství 0
3205
Becherovka a pivo Hubertus obměnily láhve

Ikonická Becherovka mění design své láhve. Designová změna lahví čeká i pivo Hubertus, které spadá pod Kácovský pivovar. Na obou proměnách se podílela sklářská firma O-I, která patří mezi největší výrobce skleněných obalů na světě.

Na základě požadavků Becherovky bylo pro O-I prioritou odlehčení láhve ve spojení s úpravou tvaru etiketovacího prostoru a použitými dekory. Zákazník měl jasnou představu o změně celkového vzhledu a etiket. K tomu byl upraven etiketovací prostor na láhvi. Použité logo na láhvi bylo upraveno tak, aby se více podobalo originálnímu znaku klienta.

„Becherovka je v charakteristické ploché láhvi k dostání už od roku 1866. Od té doby se její láhev stala jedním ze symbolů české kultury,“ říká Jakub Will Loos, manažer značky Becherovka. „Nyní ale Becherovku omlazujeme. Přibližujeme se mladým lidem, což chceme podpořit také novou lahví a etiketou. Chceme, aby se mladší generace zajímaly o fantastický příběh Becherovky a přitom věděly, že se z ní dají míchat skvělé koktejly a že v zahraničních barech má prestižní pověst. Proto jsme se rozhodli pro mladší, čistší a prémiovější design, který ale zároveň symbolem rodu Becherů odkazuje na bohatou historii značky i na záhady, které jsou s ní spojené.“

S dobou i s tradicí

Druhá změna se dotkla skleněného obalu pro pivní mok. Kácovský pivovar si pro své pivo Hubertus přál novou láhev o obsahu 50 cl. Zákazník chtěl zachovat výšku a průměr lahve a uzávěr. Nicméně měl v plánu změnit kompletně etikety pro danou láhev a tudíž byla možnost provést změnu průměru etiketovacího prostoru a tvaru krku. Klient souhlasil i s využitím kónického těla pro nové etikety. Tvarových řešení bylo několik a společnost O-I různě kombinovala designové prvky. Na láhev se aplikovalo logo firmy a rok založení.

„Motivací pro změnu lahve byla pro vedení pivovaru především snaha přinést zákazníkovi naše produkty v neotřelém obalu, který zaujme na první pohled celkovým vzhledem i drobnými detaily.  Chtěli jsme vyvinout design, který zákazníkovi říká, že jdeme s dobou, ale zároveň dýchá tradicí. S novou lahví jsme vyhráli i významná ocenění, která doplňují naše nadšení a spokojenost. Odměnou jsou pro nás také pozitivní reakce jednotlivých zákazníků,“ řekl Milan Bittner, sládek pivovaru.

Společnosti O-I patří v České republice dva závody v Dubí a v Novém Sedle. Za loňský rok měla firma obrat v hodnotě bezmála dvou miliard korun a zaujímá kolem 52 % českého trhu. Mezi klíčové klienty O-I patří Budějovický Budvar, Bohemia Sekt, Pivovary Staropramen, Plzeňský Prazdroj či STOCK Plzeň-Božkov.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

 

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

FANUC nabízí udržitelná automatizační řešení pro všechny typy provozů

Automatizace výroby už dávno není složitá ani nedostupná. Díky společnosti FANUC může dnes automatizovat téměř každý podnik – jednoduše, efektivně a bez zbytečných nákladů. FANUC má více než 60 let zkušeností s vývojem robotů a systémů, které pomáhají firmám zvyšovat přesnost, produktivitu i kvalitu výroby. Mnoho lidí si stále myslí, že automatizace je drahá a […]

Vyšší kvalita tisku, kratší termíny. Stepa investuje do nové generace flexotisku Soma Optima 2

Společnost Stepa, český výrobce a zpracovatel papírových a obalových řešení, rozšiřuje své technologické kapacity o nový osmibarvový flexotiskový stroj Soma Optima 2. Instalace probíhá v závodě v Lanškrouně a ostrý provoz je plánován na začátek roku 2026. Nová technologie přináší výrazný posun v kvalitě, rychlosti a flexibilitě tisku – zejména u papírových materiálů s vyšší […]

Na trh přichází nová série strojů HQPP flexo Chroma X Pro

Koenig & Bauer Celmacch přichází s novou sérií High Quality Post-Print flexotiskových strojů Chroma X Pro. Tato inovovaná řada je výsledkem tříleté analýzy silných stránek a potenciálu nejvyšší výkonnostní řady flexotiskových strojů pro přímý potisk vlnité lepenky. Proč nová série Chroma X Pro? Nová série kombinuje stabilitu platformy Chroma High Tech s automatizací a výkonem […]

Syntegon představuje technologie a služby budoucnosti na veletrhu Fachpack

Na veletrhu Fachpack 2025 v Norimberku představí Syntegon v hale 1, stánek 257, jak lze výkonnou balicí technologii, komplexní služby a udržitelné procesy propojit do jednotného, uceleného přístupu. Od prvotního plánování přes uvedení do provozu až po neustálou optimalizaci provází společnost své zákazníky spolehlivě během celého životního cyklu stroje. V centru pozornosti stojí řešení služeb […]
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Web editor:
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Svět balení, který ve čtvrtek jednou za 14 dní přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění ze světa balení.



Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required