logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Zálohový systém na Slovensku překonává očekávání, míra zpětného sběru obalů je přes 70 %...
  • Rohlik.cz rozšiřuje sortiment privátní značky Yutto o rostlinná mléka Internetový prodejce...
  • Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise...
  • Tyčinky KitKat v obalech z recyklovaného papíru bude společnost Nestlé testovat v Austrálii...
  • Nápojové obaly jsou stále více ekologické i ekonomické Zaměření na environmentální udržitelnost...

L’Oreál představil futuristické digitální technologie

4. června 2018
Zpravodajství 0
1485
L’Oreál představil futuristické digitální technologie

Na třetím ročníku nedávného veletrhu startupů a nových technologií Viva Technology Paris  společnost L’Oréal představila svoji inovaci využívající futuristické digitální technologie a vytvářející „rozšířenou“ zákaznickou zkušenost. Návštěvníci se mohli ponořit do nových prožitků z digitální krásy ve třech oblastech každodenního života – v koupelně, kadeřnictví a butiku. Ve všech těchto prostorech představily značky patřící do skupiny L’Oréal portfolio personalizovaných produktů, propojená zařízení a služby v oblasti krásy.

Všechny využívají koncept rozšířené reality (Augmented Reality, AR) a umělé inteligence (Artificial Intelligence, AI). Ve světové premiéře tak  L’Oréal předvedl nejnovější AR technologii od ModiFace, firmy působící v oblasti „beauty tech“, již L’Oréal nedávno koupila. Inovace zákazníkům nabízí jednoduše vysvětlený tutoriál líčení doprovázený koučinkem od vizážisty, takže si na sobě může každý vyzkoušet v podstatě jakékoliv líčení a příslušné produkty si zakoupit online.

Chytré zrcadlo umožňuje virtuálně prozkoumat různé typy líčení a zvolit si make-up dokonale ladící s oblečením. Prototyp této novinky vyvinuly exkluzivně pro Viva Technology společnosti ModiFace a startup MemoMi, spolupracující se společností L’Oréal.

Divize L’Oréal Professionnel představila technologii virtuálního zkoušení barvy vlasů, která využívá 3D umělou inteligenci pro mnohem širší možnosti rozhovoru mezi kadeřníkem a zákazníkem, což významně zvyšuje kvalitu návštěvy kadeřnického salonu.

Komorník poradí

Divize L’Oréal China uvedla dvě inovativní řešení pro nakupování na internetu: hlasově funkční „komorník“ vyvinutý divizí pánské kosmetiky L’Oréal Paris Men Expert poskytuje personalizované poradenství v oblasti pánské péče o pleť. Navíc dokáže nakoupit produkty na základě rozhovoru se spotřebitelem.

Druhou inovací z dílny L’Oréal Paris ve spolupráci s čínskou nákupní platformou Alibaba je propojené a hlasově ovládané zrcadlo, jež umí samo nakoupit dekorativní kosmetiku na základě výběru spotřebitele na webu TMall.

V evropské premiéře představila značka SkinCeuticals technologii Custom D.O.S.E, s níž si může zákazník nechat vyrobit vskutku personalizované produkty péče o pleť na základě diagnostiky pleti provedené dermatologem.

Na stánku byl také vyhrazen prostor pro digitální technologie v oblasti výroby (Průmysl 4.0), kde L’Oréal předvedl, jak nové technologie pomáhají zvýšit flexibilitu a tím pádem i efektivitu vývoje a výroby. K vidění byla též ukázka kolaborativního robota a 3D tiskárny pro balení prototypů.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]

Řezací systém iECHO součástí obalového průmyslu

Řezací systém iECHO součástí obalového průmyslu Automatické řezací systémy iECHO umožňují díky variabilitě osazení na jednom pracovišti zpracovávat různé materiály jako jsou voštinové, pěnové, MDF a PVC desky, vlněné lepenky, samolepicí fólie, plexisklo, hliníkové sendviče, textilie, těsnicí materiály a další. Jeden stroj tedy pokryje několik segmentů výroby a v průběhu času jej lze doplňovat o další […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required