
Webnode je již 10 let na celém světě synonymem profesionálních webů zdarma. Nyní představil další generaci svých e-shopů, která obchodníkům a podnikajícím nadšencům přinese nové možnosti, jak si bez technických znalostí pořídit a vést profesionální e-shop. Tvůrci editoru i šablon si navíc vzali za cíl představit kromě produktů také autentický lidský příběh, který za malými podnikateli většinou stojí. Novou generaci e-shopů mohou využívat uživatelé již v 18 zemích včetně Česka a Slovenska, ostatní se postupně lokalizují.
Moderní a designově čisté šablony jsou navržené tak, aby si každý provozovatel e-shopu dokázal vybrat tu nejvhodnější. Všechny respektují současné trendy a splňují přísné technologické nároky na přístupnost a responzivitu (zobrazení v mobilních zařízeních). Obojí je zachováno i ve chvíli, kdy si uživatel šablonu upraví – například změní fotografie, umístění prvků, barevnost nebo použité fonty. Specialisté z Webnode do šablon promítli nejnovější poznatky z oboru user-experience, takže velice snadná je nejen stavba e-shopu, ale také jeho správa a pochopitelně nakupování na něm.
Filozofie „e-shopů s příběhem“ je v šablonách všudypřítomná s příjemnou samozřejmostí. Šablony v zájmu přehlednosti a uživatelského prožitku již v základu minimalizují potřebný počet informací a jsou připraveny spíše na menší počet prezentovaných produktů. Webnode počítá i s takovým detailem, jako jsou přiměřené požadavky na kvalitu vlastních fotografií, kdy autenticitu staví na první místo. Nadstandardní prostor věnovaný prezentaci firmy jako takové naopak navádí obchodníka k tomu, aby seznámil zákazníka nejen se svým osobním příběhem, ale třeba také filozofií značky.
„Jen v České republice jsou desetitisíce šikovných lidí, kteří se rozhodli dělat to, co je naplňuje. Začali prodávat rukodělné výrobky, výsledky svých řemeslných či kulinářských schopností, vymysleli něco unikátního anebo dováží produkty, kterým perfektně rozumí, a dokáží svým zákazníkům předávat úžasné know-how. To je přesně ten typ podnikatelů, pro které jsme druhou generaci e-shopů připravovali,” zmiňuje Ondřej Kratěna, CEO Webnode. „Pro každého, kdo se chce osamostatnit a prodávat pod svým jménem, jsme vytvořili perfektní zázemí, které mu poskytne největší možnou míru nezávislosti. Z pozice jednoho z nejsilnějších světových hráčů se postaráme o to, aby jejich podnikání nic nestálo v cestě.”
Administrační funkce eshopů 2.0 mají nezbytné minimum uživatelských prvků a lze je pohodlně ovládat z mobilních zařízení. Z PC i smartphonu tak není problém kontrolovat a spravovat objednávky či analyzovat návštěvnost. Stejně jednoduše lze v editoru obsluhovat portfolio produktů včetně cenotvorby. Produkty je navíc možné snadno importovat z předchozí verze editoru. V rámci plateb v ČR pak Webnode nabídne všechny hlavní platební metody, jako je platba kartou, dobírka, bankovní převod, PayPal a další.
Kromě intuitivního ovládání mají uživatelé k dispozici zákaznickou podporu v lokálním jazyce, která je jim v případě potřeby schopná s tvorbou e-shopu pomoci.