
Výrobce značky Strážnické brambůrky přichází se zásadními marketingovými tahy. Na trh uvádí novou hořčicovou příchuť, s kterou je spojený také kompletní redesign obalů všech řad výrobků.
Letos přichází česká rodinná firma Petr Hobža Snack s novinkou v podobě hořčicové příchutě Strážnických brambůrků. Ty budou v běžné prodejní síti k dispozici od léta tohoto roku. „Nové příchutě testujeme v podstatě neustále. Aktuálně pracujeme zhruba na dvaceti nových. Necháváme se inspirovat jak našimi zaměstnanci, tak trendy v zahraničí. Mezi příchutě, které máme po hořčici v plánu dál nabídnout českému spotřebiteli je např. paprika,“ říká Libor Hobža, výrobní ředitel Strážnických brambůrků.
S novou příchutí je spojený také kompletní redesign obalů všech řad, jehož dokončení je plánováno na podzim tohoto roku. Jako první se změny dotknou řady Strážnické brambůrků. Po nich se i ostatní řady, Party balené a Moravské brambůrky, stanou součástí nového grafického konceptu celého portfolia. „Cílem redesignu celého portfolia je dbát na jednoduchou rozpoznatelnost produktů v obchodě a jasně komunikovat odlišnosti od konkurence. Zároveň jsme se snažili, aby zákazník na první pohled věděl, co kupuje a tak jsou i naše obaly v horní polovině průhledné s jemnější grafikou,“ vysvětluje Petr Hobža, obchodní ředitel.
Firma pokračuje v průběžném investování do nových výrobních technologií a marketingu společnosti. V loňském roce investovala více jak 10 milionů korun a svou výrobu rozšířila například o speciální laser, který měří propečenost bramborových lupínků. Česká rodinná firma Petr Hobža Snack a.s. na přelomu roku dokončila proces mezigenerační výměny a stala se akciovou společností pod vedením bratrů Libora a Petra Hobžových.