
Společnost Coca-Cola představuje zpěvačku Emmu Drobnou jako tvář své nové komunikační kampaně. Vítězka SuperStar z roku 2015 zazáří v televizním spotu a bude se objevovat na sociálních sítích značky. Součástí kampaně je také spotřebitelská soutěž ve spolupráci s talentovou soutěží SuperStar, která odstartuje 1. dubna.
Klíčovým prvkem kampaně je televizní spot „Elevator“, natočený v pražském hotelu International a filmových ateliérech Prague Studios. Reklamu určenou pro český a slovenský trh režíroval renomovaný argentinský tvůrce Robert Llauró, kritiky označovaný za jeden z nejvýraznějších talentů latinskoamerického filmu. Llauró v současné době působí převážně v New Yorku a se značkou Coca-Cola spolupracuje dlouhodobě. Reklama bude k vidění na televizních stanicích skupiny Nova a Prima a ve vybraných sítích multikin.
NA TV spot se můžete podívat zde.
Jako součást televizního spotu „Elevator“ nazpívala Emma Drobná svoji verzi písně „Taste The Feeling“, která je ústřední melodií reklam značky Coca-Cola po celém světě. Emma Drobná bude rovněž ambasadorkou značky na sociálních sítích, kde Coca-Cola plně využije její potenciál influencera – jen na Instagramu má Emma v této chvíli téměř 200 000 fanoušků. Kampaň bude podporována i prostřednictvím iVideí. V rámci spolupráce se soutěží SuperStar, jejíž partnerem je Coca-Cola již potřetí, se produkty značky budou objevovat přímo ve vysílání, stejně jako sponzorské vzkazy a animované injektáže.
Pro své fanoušky Coca-Cola totiž připravila celonárodní spotřebitelskou soutěž o WOW zážitky spojené se SuperStar. Výherci zažijí, jaké to je, být hvězdou – s VIP vstupem nahlédnou do zákulisí pořadu, setkají se s finalisty nebo si dopřejí profesionální styling spojený s focením. Výherní kódy budou ukryty pod etiketou půllitrových lahví a na plechovkách o objemu 250 ml nápojů Coca-Cola a Coca-Cola Zero.
Soutěž potrvá od 1. dubna do 31. května a bude komunikována formou speciální grafiky na obalech nápojů.