Výkonnostní agentura Performics prostřednictvím vlastního nástroje SocialTools sledovala aktivitu vybraných automobilových značek na Facebooku. Ve své analýze se zaměřila na facebookové stránky značek Mercedes-Benz, Opel, BMW, Audi a Škoda. Nejvíce fanoušků za období od 1. února do 19. března měly stránky Škoda, a to více než 214 000.
Facebookové stránky jednotlivých sledovaných automobilových značek jsou hodně navštěvované, jelikož jde o oblast, která zajímá většinu populace. Proto je zapotřebí, aby se značky i na sociálních sítích ukazovaly ve správném světle. Nejvyšším počtem fanoušků se může pyšnit Škoda CZ s číslem 214 389, v těsném závěsu je BMW Česká republika s počtem fanoušků 204 170, následuje Audi Czech Republic (86 309 fanoušků), Mercedes-Benz Česká republika (47 558) a skupinu uzavírá Opel CZ (39 693 fanoušků).
Dle studie nejvíce příspěvků denně ve sledovaném období přidávala automobilová značka Mercedes-Benz Česká republika, a to v průměru více než 112, průměrně 87 příspěvků denně pak publikovalo Audi Czech Republic, následované BMW Česká republika, Opel CZ a Škoda Česká republika.

