Potravinářská firma Nestlé vrátí po loňském úspěchu na trh limitovanou edici bonbonů Sparta. K mentolovým stálicím z tradiční řady bonbonů Sfinx – Slavia a Klokanky, tak na pultech obchodů znovu přibydou Sparty s ovocnou příchutí.
„V loňském roce jsme vyrobili 28 tun bonbonů Sparta ve více než 311 tisících sáčků, po kterých se doslova zaprášilo. Okamžitě po uvedení na trh vzbudily nevídaný rozruch mezi fotbalovými fanoušky na sociálních sítích. Z příspěvků bylo vidět, že někteří výrobek místo po jednotlivých baleních nakupovali rovnou po kartonech a dokonce mezi sebou sdíleli tipy, kde bonbony koupit. Obrovský zájem byl i o ochutnávku před jedním z domácích zápasů Sparty, kde nám fanoušci dokonce povalili stánek s ochutnávkami,“ říká David Wurst, brand manažer značky Sfinx a dodává: „proto jsme se letos rozhodli zařadit Sparty do nabídky znovu.“
Bonbony jsou k dostání od začátku března exkluzivně v síti Ahold, v květnu společnost rozšíří distribuci také do ostatních řetězců. Nestlé předpokládá, že limitovaná edice citronového a višňového furé znovu osloví, na rozdíl od zavedených příchutí, hlavně fanoušky Sparty, a proto plánuje prodej podpořit hlavně přes sociální sítě fotbalového klubu, bannery na oficiálních webových stránkách, vizuály na velkoplošné obrazovce v průběhu domácích zápasů a ochutnávkami u stadionu před konáním pražského derby.
Z výrobní linky továrny Sfinx v Holešově sjede stejně jako loni více než 5 mil. žlutých a červených bonbonů. Na stejném místě Nestlé vyrábí cukrovinky Slavia a Klokanky. Počet prodaných cukrátek se pohybuje kolem 124 milionů kusů za rok.
Retro s moderní chutí
K loňskému čtyřicetiletému výročí začátku výroby bonbonů Sparta Nestlé nadělila fanouškům jejich návrat na trh. Furé Sparta neboli tvrdé bonbony s tekutou náplní zažily největší boom v 70. letech, kdy se prodávala varianta s příchutí dýně a griotky. Loni se dočkaly obměněné podoby a fanoušci cukrovinek s logem oblíbeného fotbalového klubu si tak mohou vychutnat limitovanou edici se svěží příchuť citronu a višně. S výjimkou změny příchutě se receptura přibližuje původním bonbonům, o kterých v rámci obnovení výroby společnost Nestlé dohledávala informace v historických archivech.
K dostání od března v síti Ahold, během května ve zbylých řetězcích.

