logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Automatizace výroby už dávno není složitá ani nedostupná. Díky společnosti FANUC může dnes...
  • Mondi rozšiřuje spolupráci s německým výrobcem soli Südwestdeutsche Salzwerke AG (SWS), známým...
  • Spotřeba obalových materiálů z bioplastů poroste celosvětově přibližně o 10 % ročně. Do roku...
  • Společnost Stepa, český výrobce a zpracovatel papírových a obalových řešení, rozšiřuje své...
  • Logistický sektor stojí na prahu zásadných zmien. Globálne dodávateľské reťazce čelia tlaku...

Nestlé vrací na trh bonbony Sparta

26. března 2018
Zpravodajství 0
7054
Nestlé vrací na trh bonbony Sparta

Potravinářská firma Nestlé vrátí po loňském úspěchu na trh limitovanou edici bonbonů Sparta. K mentolovým stálicím z tradiční řady bonbonů Sfinx – Slavia a Klokanky, tak na pultech obchodů znovu přibydou Sparty s ovocnou příchutí.

„V loňském roce jsme vyrobili 28 tun bonbonů Sparta ve více než 311 tisících sáčků, po kterých se doslova zaprášilo. Okamžitě po uvedení na trh vzbudily nevídaný rozruch mezi fotbalovými fanoušky na sociálních sítích. Z příspěvků bylo vidět, že někteří výrobek místo po jednotlivých baleních nakupovali rovnou po kartonech a dokonce mezi sebou sdíleli tipy, kde bonbony koupit. Obrovský zájem byl i o ochutnávku před jedním z domácích zápasů Sparty, kde nám fanoušci dokonce povalili stánek s ochutnávkami,“ říká David Wurst, brand manažer značky Sfinx a dodává: „proto jsme se letos rozhodli zařadit Sparty do nabídky znovu.“

Bonbony jsou k dostání od začátku března exkluzivně v síti Ahold, v květnu společnost rozšíří distribuci také do ostatních řetězců. Nestlé předpokládá, že limitovaná edice citronového a višňového furé znovu osloví, na rozdíl od zavedených příchutí, hlavně fanoušky Sparty, a proto plánuje prodej podpořit hlavně přes sociální sítě fotbalového klubu, bannery na oficiálních webových stránkách, vizuály na velkoplošné obrazovce v průběhu domácích zápasů a ochutnávkami u stadionu před konáním pražského derby.

Z výrobní linky továrny Sfinx v Holešově sjede stejně jako loni více než 5  mil. žlutých a červených bonbonů. Na stejném místě Nestlé vyrábí cukrovinky Slavia a Klokanky. Počet prodaných cukrátek se pohybuje kolem 124 milionů kusů za rok.

Retro s moderní chutí

K loňskému čtyřicetiletému výročí začátku výroby bonbonů Sparta Nestlé nadělila fanouškům jejich návrat na trh. Furé Sparta neboli tvrdé bonbony s tekutou náplní zažily největší boom v 70. letech, kdy se prodávala varianta s příchutí dýně a griotky. Loni se dočkaly obměněné podoby a fanoušci cukrovinek s logem oblíbeného fotbalového klubu si tak mohou vychutnat limitovanou edici se svěží příchuť citronu a višně. S výjimkou změny příchutě se receptura přibližuje původním bonbonům, o kterých v rámci obnovení výroby společnost Nestlé dohledávala informace v historických archivech.

K dostání od března v síti Ahold, během května ve zbylých řetězcích.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

 

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

FANUC nabízí udržitelná automatizační řešení pro všechny typy provozů

Automatizace výroby už dávno není složitá ani nedostupná. Díky společnosti FANUC může dnes automatizovat téměř každý podnik – jednoduše, efektivně a bez zbytečných nákladů. FANUC má více než 60 let zkušeností s vývojem robotů a systémů, které pomáhají firmám zvyšovat přesnost, produktivitu i kvalitu výroby. Mnoho lidí si stále myslí, že automatizace je drahá a […]

Vyšší kvalita tisku, kratší termíny. Stepa investuje do nové generace flexotisku Soma Optima 2

Společnost Stepa, český výrobce a zpracovatel papírových a obalových řešení, rozšiřuje své technologické kapacity o nový osmibarvový flexotiskový stroj Soma Optima 2. Instalace probíhá v závodě v Lanškrouně a ostrý provoz je plánován na začátek roku 2026. Nová technologie přináší výrazný posun v kvalitě, rychlosti a flexibilitě tisku – zejména u papírových materiálů s vyšší […]

Na trh přichází nová série strojů HQPP flexo Chroma X Pro

Koenig & Bauer Celmacch přichází s novou sérií High Quality Post-Print flexotiskových strojů Chroma X Pro. Tato inovovaná řada je výsledkem tříleté analýzy silných stránek a potenciálu nejvyšší výkonnostní řady flexotiskových strojů pro přímý potisk vlnité lepenky. Proč nová série Chroma X Pro? Nová série kombinuje stabilitu platformy Chroma High Tech s automatizací a výkonem […]

Syntegon představuje technologie a služby budoucnosti na veletrhu Fachpack

Na veletrhu Fachpack 2025 v Norimberku představí Syntegon v hale 1, stánek 257, jak lze výkonnou balicí technologii, komplexní služby a udržitelné procesy propojit do jednotného, uceleného přístupu. Od prvotního plánování přes uvedení do provozu až po neustálou optimalizaci provází společnost své zákazníky spolehlivě během celého životního cyklu stroje. V centru pozornosti stojí řešení služeb […]
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Web editor:
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Svět balení, který ve čtvrtek jednou za 14 dní přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění ze světa balení.



Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required