Od února čekají na zákazníky v prodejnách dm u vybraných výrobků nové regálové etikety se zeleným označením. Zelená barva navede k produktům připívajícím k trvalé udržitelnosti. Nově budou přímo na regálových etiketách také jednotně a přehledně označeny výrobky bio, vegan či bez lepku.
Více než 1 500 produktů v prodejnách dm má od února zeleně zabarvenou regálovou etiketu. Cílem je zjednodušení orientace zákazníků a motivace ke koupi produktů přispívajících k trvalé udržitelnosti. „Abychom mohli zušlechťovat potřeby zákazníků, musíme jim dát k dispozici dostatek informací. Již delší dobu zaznamenáváme rostoucí počet dotazů našich zákazníků, kteří se na přínos jednotlivých výrobků životnímu prostředí ptají a těžce se orientují v jednotlivých, na výrobcích uvedených certifikátech, což pro nás bylo signálem pro větší podporu i v naší komunikaci,“ uvádí jednatelka Martina Horká.
Podmínkou k získání zelené etikety bylo, aby produkty měly některý z následujících 13 certifikátů: BDIH, Bio – Produkt ekologického zemědělství, BIO (DE), CPK, Der blaue Engel, ECOCERT, Ecolabel, EU-Biologo, FSC, MSC, NaTrue, Naturland či PEFC. Kromě produktů s výše zmíněnými certifikáty zařadila dm mezi „zelené“ produkty také výrobky značek Ecover, Frosch, Yellow & Blue, Method, Feel Eco a Poliboy. Zmiňované značky zohledňují při výrobním cyklu produktů zásady trvalé udržitelnosti a dbají na snižování dopadů těchto produktů na životní prostředí.

