
Z ceny každého smetanového krému Krajanka ZOO, který je od ledna na trhu, putuje deset halířů na účet pražské zoologické zahrady. Ta z nich bude financovat ochranu přirozeného životního prostředí tří divokých zvířat.
Spotřebitelé mají na výběr, zda si koupí výrobek s obrázky gorily nížinné, gaviála indického nebo koně Převalského. Novou marketingovou kampaň Pomáháme jim přežít představil výrobce dezertu Alimpex Food.
Krajanka ZOO a Zoo Praha budou spolupracovat celý rok, chystají soutěže pro školy a rodiny, jsou připravena edukativní videa. „Na společný projekt se Zoo Praha jsme opravdu pyšní,“ uvedl Martin Kincl, marketingový manažer značky Krajanka.
„Krajanka ZOO nejenže přispívá na tři naše významné projekty, kterými jsou návrat koní Převalského do Vnitřní Asie, ochranu gaviálů na indické řece Čambal a pomoc gorilám i dalším ohroženým druhům ve střední Africe, ale také přispívá k informování české veřejnosti, zejména dětí,“ řekl ke spolupráci ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek.
Nový výrobek obsahuje 55 procent tvarohu a 30 procent smetany a kromě varianty bez příchutě jsou na trhu i výrobky s vanilkovou a kakaovou příchutí. Je bez umělých barviv a obsahuje méně cukru. Novinka se prodává v obchodních řetězcích a na nezávislém trhu ve dvou velikostech balení 80 a 130 gramů. Děti najdou na vnitřní straně obalu omalovánky s vyobrazenými zvířaty.