Společnost Labeta se rozhodla změnit svou tvář tak, aby odpovídala nejmodernějším trendům a zároveň zůstala věrná své tradici. Elegantní linie, atraktivní design a srozumitelné barevné rozlišení, to je nová tvář jejích produktů. Ucelený designový koncept má usnadnit a urychlit nakupování. Logo, nyní v odlehčené podobě, poznáte však na první pohled, slibuje společnost.
Za celým projektem redesignu stojí silný vizuální koncept agentury Cream Prague v čele s kreativním ředitelem Davidem Bradou, který vsadil na aktuální grafické trendy v oblasti designu obalů a zároveň respektoval reputaci tradičního českého výrobce. „Důležitá pro nás byla zejména srozumitelnost pro zákazníka a odlišení se od konkurence, proto jsme jako dominantní barvu zvolili bílou, v kombinaci s pastelovými barvami a hravými texturami, které od sebe odlišují jednotlivé produktové řady. Zákazník tak na první pohled vidí, jestli se jedná o řadu bio, bez lepku, výrobek na vaření, pečení, zavařování apod.,“ vysvětluje strategii David Brada.
Nezbytný je také důraz na český původ a klíčové vlastnosti produktu. Díky krátkým popiskům na titulní straně obalu spotřebitel okamžitě dostane informaci, jakou přidanou hodnotu výrobek má a užitečné údaje, které pomohou s výběrem.

