Češi měli v letních měsících opět možnost rozhodnout, který z kolových nápojů dvou světoznámých značek jim chutná více. Do druhého ročníku Souboje chuti se v České republice zapojilo přes 17 000 lidí. Letošní novinkou bylo, že vedle „klasických“ kol si síly změřily i ty bez kalorií. Konečné výsledky ukázaly, že Pepsi s cukrem si zvolilo 60 % z hlasujících Čechů. Bezmála stejné podpory (59 %) se dostalo i Pepsi bez kalorií. Kampaň odstartovala svou závěrečnou část, která bude na širokou veřejnost cílit zejména televizními spoty.
„Děkujeme Čechům, že se zapojili a prostřednictvím slepého testu vyjádřili své chuťové preference kolových nápojů. Jsme rádi za množství pozitivních reakcí, ať už přímo na roadshow nebo prostřednictvím sociálních sítí. Těší nás také velký úspěch nové bezkalorické varianty Pepsi. Potvrdilo se nám, že její uvedení na trh bylo správným krokem,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi.
O své chuťově oblíbené kole rozhodovala veřejnost ve druhém ročníku „slepého testu“ kolových nápojů na vybraných festivalech, sportovních utkání nebo na frekventovaných lokalitách u stánků s označením Souboj chuti. Jednou z letošních novinek byly i menší mobilní testovací jednotky, pomocí kterých se mohli lidé zapojit i na místech, jako jsou například přírodní koupaliště, parky či centra měst.
Souboj chuti nyní provází děkovná kampaň, která je viditelná v TV, digitálním prostředí a také v místě prodeje. Přitom televizní spot poběží hned ve třech variantách.

