Ovocné destiláty značky Baron Hildprandt mění své balení. Nová podoba je výsledkem práce odborníků z týmu Barona, v čele s mistrem destilatérem palírny Blatná panem Václavem Šitnerem.
„Hledali jsme nové pojetí modernizace Barona Hildprandta, české značky, která má u nás již několikaletou tradici. Chtěli jsme design lahve přiblížit světové úrovni, protože si myslíme, že si to Baron jednoznačně zaslouží. Neotřelé řešení pro nás představuje luxusní a elegantní matný vzhled lahve v černé a bílé barvě, zdůrazňující prémiovost produktu, zejména kvalitu jeho obsahu, a připravenost značky na plánovaný zahraniční export,“ říká Petr Vopálenský, brand ambassador společnosti Premier Wines & Spirits.
Bílá a černá lahev rozlišuje ovocné speciality dle způsobu jejich výrobní metody a jednotlivé ovocné příchutě mají i barevně odlišené etikety v nové podobě poštovní známky. Vzhled výrobků zároveň osvěžuje i nová podoba loga, které nese iniciály značky Baron Hildprandt a rok 1885 – rok založení lihovaru. Stejně tak je novinkou i erb rodu Hildprandtů vyražený přímo na lahvi, který doplňuje rodinné motto Per angusta ad augusta – Přes překážky ke slávě, odrážející nelehký osud celého rodu.
Nového kabátu v podobě matné černé lahve se dočká Baronova trojka – ovocné speciality Barona Hildprandta ze zralých hrušek, malin a švestek s obsahem alkoholu 40 %. Jedná se o blendované destiláty inspirované původní recepturou rodu Hildprandtů, které jsou vyrobeny macerací prvotřídního sušeného ovoce z jižních Čech. Ovoce se po maceraci nakládá do 62% ovocného destilátu, čímž se získá výrazný a voňavý extrakt. Baron následně vzniká kombinací extraktu, 1 rok stařeného destilátu a vody z vlastních studní. Výsledný blend se dostařuje po dobu 2–3 měsíců v sudech z českého dubu.

