Značka čokoládových pralinek Modré z nebe změnila svůj vzhled. Přizpůsobila se současnému designu a upravila složení bonboniér. Zároveň v září uvedla na trh i nový impulzní formát. Kampaň značky bude podpořena televizní reklamou, videem na YouTube a City lighty.
„Novým designem našich bonboniér chceme zacílit na širší skupinu spotřebitelů. Oživujeme základní hodnoty značky a představujeme ji jako dobrou volbu pro každou příležitost. Nechali jsme zákazníky hlasovat o nejoblíbenější pralinku z naší bonboniéry a dle toho jsme upravili složení balení. Věříme, že si nyní z naší nabídky vybere opravdu každý,“ říká Monika Trnková, manažerka značky Modré z nebe.
Nové balení zohledňuje současné trendy grafického designu. Především minimalizmus, čistotu a abstrakci. Cílem nového konceptu je totiž zaujmout i mladší cílovou skupinu. Celý koncept vzešel z dílny designové agentury Butterflies & Hurricanes. Kromě redesignu obalu se změnilo také vnitřní uspořádání pralinek. Došlo k odstranění přední fólie a na vnitřní mikrovložku byly umístěny příběhy oblíbených bonbonů. „Chceme, aby si naše pralinky lidé nekupovali jen při tradičních oslavách narozenin a svátků, ale také při příležitostech, jako je Valentýn, Den matek anebo prostě jen tak pro radost. Obliba těchto svátků v posledních letech narůstá,“ doplnila Monika Trnková.
Impulzní bonboniéra
Nově přichází značka Modré z nebe také s menším, tzv. impulzním formátem. Výzkumy ukazují, že bonboniéry kupujeme většinou jako dárek. Více než třetina z nás si je ale kupuje pro své vlastní potěšení. A na tuto skupinu cílí nový přírůstek kategorie malých bonboniér, která dlouhodobě významně roste.
Kampaň bude podpořena v televizi, speciálním TV spotem s mottem: Vždycky je někdo, komu je radost udělat radost. Dále pak videem YouTube, samplingy a speciálně upravenými stojany v obchodech a také citylighty.
Značka Modré z nebe byla založena v roce 2001, kdy se zrodila myšlenka darování „modrého z nebe“ v podobě bonboniéry.

