Ve středu 16. srpna se uskuteční minikonference Millennials v marketingu pod záštitou Marketingového institutu. Půjde o burzu různých přístupů, nápadů a možností, jak k tomuto aktuálnímu tématu přistoupit. Na problematiku bude nahlíženo z mnoha různých úhlů pohledu – vystoupí výzkumná agentura Ipsos s aktuálními daty a průzkumy, marketingová agentura Socialsharks, úspěšný youtubový pár Aik Murczechy a Johanka Čunková a přední česká psycholožka Milena Nováková.
Mileniálové jsou velmi diskutovaným tématem a obecně se tvrdí, že jsou velmi specifičtí a neplatí na ně metody, na které jsou firmy zvyklé po desetiletí. Jaká je pravda? Jsou opravdu tak jiní? Co na ně funguje, co jim nabízet, jak s nimi komunikovat, jak je motivovat? Na tyto a další otázky se konference pokusí nalézt odpovědi.
„Téma je pro mne osobně velmi zajímavé a věnuji se mu již dlouhou dobu. Již jsme se dívali detailně na mileniály jako zaměstnance – jejich potřeby, problémy, motivy a stimuly v práci. To většina společností neumí uchopit, ovšem ještě horší je to ve světě obchodu a marketingu. Proto jsme se rozhodli udělat tuto akci – hlavním cílem je umožnit účastníkům se vcítit do uvažování typického mileniála, abychom je dokázali zaujmout, přesvědčit a zapojit i samozřejmě jim i prodat,“ uvedl ředitel Marketingového institutu Tomáš Poucha.
Akce se uskuteční 16. srpna od 13. hod v Tančící kuchyni a bude se skládat z několika bloků.