
Společnost Coca-Cola stahuje z amerického trhu produkt Coca-Cola Zero a nahrazuje ho novinkou Coca-Cola Zero Sugar. Ta se má vizuálně, chuťově i pomocí kampaně přiblížit klasické Coca-Cole. Američané nesou změnu s poměrně velkými obavami. Evropa přijala novinku již před několika měsíci bez problémů.
Značka svůj záměr oznámila v Americe teprve ve středu 26. července a vzbudila tím vlnu obav, jak bude drink, který si zamiloval nejen celý módní průmysl, po změně receptury vlastně chutnat. Některá média včetně on-line verze CNN dokonce ohlásila konec oblíbené limonády.
Novou strategií chce firma podpořit dostupnost nápojů s nízkým a nulovým obsahem kalorií – tyto varianty Coca-Coly se budou například objevovat ve všech televizních reklamách značky, kde doposud vystupovala pouze originální Coca-Cola.
V Česku a Evropě byl celkem překvapivě nový nápoj uveden už na jaře. Coca-Cola však novinku testovala posledních pět let napříč zeměmi celého světa, aby přinesla takové složení a chuť, které fanoušky rozhodně nezklamou. O úspěchu prodejů se koneckonců přesvědčila i během několika posledních měsíců v Evropě.