Sedmý ročník soutěže Grand Prix v řešení problémů interní komunikace, marketingu a obchodu je v plném proudu. Tak jako každý rok nabízí přehlídku těch nejlepších výstupů řešení aktuálních problémů. Stále je možné přihlásit svou práci – registrace probíhá až do 1. 8.
„Pomocí této soutěže se snažíme naplňovat vizi Institutu interní komunikace a Marketingového institutu – dávat dohromady skutečně to nejlepší z marketingu a interní komunikace. Praktická řešení problémů, které firmy v současné době řeší. Teorii si můžete nastudovat kdekoliv jinde, my přinášíme praktická řešení. Firmy mají jedinečnou možnost dostat zpětnou vazbu minimálně od 4 předních expertů na jejich problém a zvolený způsob realizace. Uvidí, jak si na tom stojí v porovnání s konkurencí a mohou tak ukázat svoji odbornost a zaujmout potenciální klienty. Navíc vítězné projekty pošleme i do mezinárodních soutěží,“ uvedl Tomáš Poucha, ředitel soutěže.
Porota z odborníků
Odborná porota bude volit vítěze v jednotlivých kategoriích podle řady měřítek. Je složena ze špičkových odborníků a předních osobností interní komunikace a marketingu. Projekty budou nově soutěžit v 5 kategoriích: Nástroj (využití nástroje pro řešení problémů s jasným přínosem), Projekt (jednorázové a krátkodobé koncepce se splněním cíle do 6 měsíců), Strategie (komplexní dlouhodobé projekty s dobou trvání nad 6 měsíců) a Napříč společností (projekt, který vyřešil komplexní problém ve společnosti). Speciální cenou je
C-level (ocenění pro inspirativní a zajímavé osobnosti marketingu a interní komunikace, zejména podnikatele a top manažery, kteří dlouhodobě a úspěšně řeší významné problémy ve svých společnostech).
Loňským absolutním vítězem se stala Kofola se svojí kampaní Kus Kofoly aneb Daruj zlaté prasátko. Letošní slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne 6. září.

