Kromě kampaně, která chce příznivce piva motivovat zejména ke konzumaci čepované Jedenáctky a objeví se v televizi, na internetu a venkovních plochách, připravil pivovar novinky také v oblasti baleného piva. Po několikaleté pauze vrací Jedenáctku do plechovky. Zkrátka nepřijdou ani konzumenti preferující pivo v lahvi. Ti se mohou těšit na novou etiketu.
„Podle průzkumů kupuje pivo v plechovce stále více Čechů. S nadcházejícím létem a s ním spojeným cestováním, kempováním, pikniky, zájem o tento typ balení ještě narůstá. Věříme, že naše Jedenáctka v plechu se stane příjemným letním společníkem, a že nový design obalu bude pivaře bavit,“ říká Petra Chovancová, Senior Brand manažerka značky Staropramen.
V maloobchodě se také objeví lahve s novou etiketou, která bude ze stejné edice jako současná etiketa piva Staropramen Granát.
Ikonická Jedenáctka vyniká především svou jedinečnou hořkostí s nádechem karamelu, která vzniká propojením tří sladů a sedmi druhů chmele, jež jí propůjčují zlatavou barvu a bohatou pěnu. To všechno se konzumenti dozvědí v nové kampani, která bude k vidění v televizi, na Internetu i na venkovních plochách.
Televizní spot je k vidění na youtube.
Za televizním spotem stojí společnosti Filmservice, Young and Rubicam a režisér Martin Douba. Nákup médií zajistila společnost UM media, digitální kampaň je v režii Etnetery a nová podoba etikety a plechovky pochází z dílny agentury Cocoon.

