
Potravinářská společnost Hamé proniká do nového segmentu. Na trh uvádí produktovou novinku: ovocný snack EasyFruit. Chce tím oslovit novou cílovou skupinu školáků. Tomu odpovídá i podoba marketingové komunikace a design výrobků. Na jejich vývoji a výsledné vizuální podobě obalů EasyFruitů se kromě odborníků Hamé a externích designových agentur podíleli také samotní školáci.
„Tyto ovocné snacky jsme vyvinuli ve spolupráci se školami a školáci nám pomáhali vytvářet i jejich moderní ,ulítlý‘ design,“ popisuje Lenka Vaněk, brand marketing director společnosti Hamé, a dodává: „V současnosti již připravujeme rozšíření této produktové řady o nové druhy a opět se na tom podílí i samotní školáci. Chceme tak posilovat náš sortiment, který splňuje tzv. pamlskovou vyhlášku.“
Sázka na online
S ohledem na cílovou skupinu spočívá těžiště kampaně v online aktivitách. Společnost spustila tematický web www.easyfruit.cz a nyní nově vypouští do světa speciální mobilní hru EasyFruit Game pro všechny hravé lidi, ve které můžou děti bojovat pomocí ovoce třeba i s Yetim.
Marketingová kampaň poběží kromě na internetu i v televizi, doplní ji eventové a in-store aktivity. Televizní spot i speciální online video vznikly v dílně zlínské agentury Kouzelná. Pod vizuální podobou obalů je podepsána agentura Lion.
EasyFruit jsou ovocné přesnídávky vyráběny z ovoce a zeleniny baby food kvality a také s přidanou mléčnou složkou a vitamínem C. Jsou nabízeny v příchutích zlaté jablko, jahoda, banán a nebo cherry cola. Nyní jsou distribuovány do obchodních sítí, do drogerií a také do školních automatů.