Již 24. ročník veletrhu Reklama Polygraf skončil včera na výstavišti v pražských Letňanech, kde probíhal od 24. dubna. Představilo se zde čtvrt tiscovky vystavovatelů na ploše 9000 m2 ve třech halách, oproti loňsku jich bylo o 30 % více a 20 % z nich představovaly zahraniční firmy (zejména z Polska a Slovenska), jejichž podíl stále roste.
Hlavní novinkou letošního ročníku bylo vyčlenění obalové nomenklatury do samostatného doprovodného veletrhu Obaly. Z doprovodného programu zmiňme přednášku Soni Jonášové o obalových trendech z pohledu cirkulární ekonomiky a seminář Speciality obalového designu, zaměřený na dětské obaly na hračky. Papírenská společnost Antalis ukázala zajímavé exponáty ze své soutěže Obal prodává.
Podobně jako loni bylo k vidění Centrum výroby malonákladových obalů, kde letos tiskl Xerox obaly na čokoládu a další výrobky ve spolupráci se společnostmi Antalis, Esko, Macron, CTP a Komfi.
Společnost DataLine vystavila na veletrhu mimo jiné digitální výsek Motioncutter, představily se i obalové fólie Aledeto, krabičky od společnosti Achilles, balicí stroje od Technology, obaly Rajapacku, nechyběla ani OTK Group.
Více fotografií z veletrhu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.[Best_Wordpress_Gallery id=“26″ gal_title=“ReklamaPol2017″]

