Společnost L’Oréal zveřejnila výsledky zprávy o postupu práce na programu Sharing Beauty With All za rok 2016. Snížením emisí CO2 ve výrobních závodech a distribučních centrech o 67 % oproti základním hodnotám roku 2005 se koncernu L’Oréal podařilo překonat cíl dosáhnout 60% snížení, a to čtyři roky před plánovaným termínem. Zároveň v tomto období zvýšil výrobu o 29 %.
Koncern měl navíc ke konci roku 2016 celkem 15 průmyslových závodů, které dosáhly uhlíkové neutrality.
Tento výsledek oceňuje také CDP, nezávislá mezinárodní organizace posuzující ekologické působení společností. Z celkového počtu téměř tří tisíc firem hodnocených v roce 2016 se L’Oréal řadí ke dvěma společnostem na celém světě, které získaly nejvyšší známku A za nejlepší výkony ve třech klíčových oblastech: ochrana podnebí, udržitelné vodní hospodářství a boj proti odlesňování.
L’Oréal se do roku 2020 zavazuje zkvalitnit ekologický či sociální profil stoprocentního podílu svých nových nebo modernizovaných výrobků. To znamená, že spotřebitelé z celého světa mají jistotu, že každý nový produkt koncernu L’Oréal je dokonalejší z hlediska působení na životní prostředí a společnost.
Zmíněný závazek se týká všech značek koncernu L’Oréal, přičemž toto zlepšení se již projevilo u 82 % výrobků uvedených na trh v roce 2016 (74 % v roce 2015). Některé z nových loňských produktů jsou biologicky rozložitelné z více než 98 %. Příkladem jsou šampóny a kondicionéry nové řady Biolage R.A.W. nebo šampóny Garnier Ultra Doux 5 Plants.

