Společnost Coca-Cola hledá nový ikonický design pro série kovových lahví: regular, light, zero a life. Vyzývá tak designéry, aby se přihlásili do mezinárodní soutěže. Návrhy lze zasílat do července tohoto roku. Vítěz si odnese tři tisíce eur. O výzvě informoval portál Czechdesign.cz.
Návrh musí být zhotoven z kovu (hliník, nerezová ocel), doplňujícím materiálem pro víčko je plast. Musí být lehký a lehce uchopitelný, vhodný pro indoor i outdoor
Designér má za úkol navrhnou láhev – alespoň částečně válcovitou o objemu 550 ml s minimálním průřezem hrdla 40mm a výškou mezi 195 a 220mm. Víčko nemá specifické rozměry, určujícím materiálem je plast. Pokud jde o grafiku, logo Coca-Cola musí být dobře viditelné a reprezentativní.
Soutěž je mezinárodní otevřená všem designérům a kreativcům starších 18-ti let. Neplatí se žádný registrační poplatek. Vítězný návrh získá odměnu 3 000 eur, další finanční odměnu 1 500 eur za licenční smlouvu může získat autor návrhu, který se bude realizovat.
Více informací najdete na stránkách soutěže.

