Službu Globusu pro samoobslužné nakupování Scan&Go doplnila mobilní aplikace Scan&Go v mobilu. Nabízí alternativu k unikátním skenerům, které si zákazníci v uplynulých měsících oblíbili kvůli usnadnění a zrychlení svých nákupů. Mobilní aplikace Scan&Go je nyní k dispozici pilotně v Praze Čakovicích, kde lze využít bezplatně WI-FI, aby zákazníci ušetřili při nakupování s aplikací svá data.
Znamená to, že zákazníci mohou místo skenerů pro načítání kódů použít vlastní chytrý telefon. „Jde prakticky o rozšíření oblíbené služby. Celkem máme v hypermarketech k dispozici 1 600 skenerů, nicméně se v nákupních špičkách například před státními svátky stává, že jsou i přes tento velký počet rozebrány. Nejen proto, ale i kvůli dalšímu rozvoji moderních služeb, přicházíme s možností využít mobilní aplikaci,“ říká Pavla Hobíková, mluvčí hypermarketu Globus.
Naznačuje tak, že styl nákupu „rovnou do tašky“ bez vykládání nákupu na pás, si získal své stálé příznivce. Naskenovat si sám čárové kódy zboží, ukládat nákup rovnou do tašky a při odchodu jen přiložit skener k tomu určené pokladně a zaplatit, je pro zákazníky nejen časovou úlevou, ale i určitou svobodou při nákupu.
Rychlý a snadný styl nakupování činí v Globusu přibližně dvacet procent z prodeje. Scan&Go v mobilu je dalším krokem hypermarketů Globus, který jde naproti stylu snadného a rychlého nakupování.
Volně ke stažení
Mobilní aplikace je k dispozici zdarma ke stažení pro operační systémy Android na Google pro iPhone na App Store. K nákupu pomocí mobilní aplikace je stejně jako u skenerů potřeba zákaznická karta Globus Bonus, kterou je v tomto případě však potřeba načíst pouze jednou na začátku. Poté si již aplikace kartu pamatuje a není potřeba ji znovu načítat.
Na začátku spuštění aplikace budou v Globusu v Čakovicích pro zákazníky k dispozici hostesky, které zákazníkům poradí i pomohou se stažením aplikace i jejím používáním.

