
Velkoobchod Makro Cash & Carry slaví letos na českém trhu dvacítku. Při této příležitosti se společnost rozhodla i uklidit si ve svých privátních značkách. Úklid navíc provází i řada změn a inovací. Na co se můžete těšit a co už naopak nekoupíte? Jak se změny dotknou balení? Jak Makro spolupracuje s výrobci FMCG a obalů? Odpovědi na tyto i další otázky najdete v dubnovém čísle Světa balení, které si již brzy přečtete. Na naše otázky tentokrát odpovídá Lenka Talavášek, Head of Own Brands Management české pobočky Makro.
„V současné době děláme na globální úrovni velké změny. V západní Evropě podíl vlastních značek pořád roste a je diametrálně jinde než u nás. Nám se v Česku a na Slovensku sice daří meziročně podíl vlastních značek navyšovat, ale to neplatí o všech zemích, které patří do skupiny METRO. I to bylo impulzem ke změně,“ prozrazuje Talavášek v rozhovoru.
Jak budou změny probíhat? Kdy dojde k jejich realizaci? Jak se bude celý proces přeměny komunikovat? Čtěte naše dubnové číslo a budete v obraze.