Slovenské masové výrobky Mecom mění po čtyřech letech design a obaly. Kreativním a svěžím obalem chce zaujmout spotřebitele. Redesign doprovází i marketingová kampaň a televizní spot z dílny agentury Zaraguza.
„Po čtyřech letech nastal čas na omlazení značky prostřednictvím jejích obalů. Svojí barevností upoutají všechny věkové kategorie. Hlavním cílem bylo vytvořit svěží, moderní a profesionální design výrobků, který bude v souladu s novými trendy, bude inspirativní a atraktivní pro zákazníky a upevní silnou pozici značky na trhu,“ řekl Dušan Nochta, brand manažer značky Mecom.
Prkénko v akci
Hlavním atributem nového designu je prkénko na krájení. „Prkénko na krájení je neodmyslitelnou součástí přípravy a konzumace našich výrobků, proto jsme si ho vybrali za základní prvek komunikace,“ řekl Nochta. Součástí obalu je vždy i recept s fotografií. Nechybí ani odkaz na web najdou další recepty od Mecomu.
Společnost Mecom Group je členem Carbonina Group, která je jednou z nejsilnějších a nejrychleji se rozvíjejících středoevropských společností z oblasti masa. Vznikla v roce 2008 postupným slučováním společností na Slovensku, v ČR a v Maďarsku.

