Od března spustil Mondelez novou celoroční komunikační podporu pro svou klíčovou lokální značku Fidorka. Čokoládová oplatka opírá letošní kampaň o rivalitu mezi jednotlivými příchutěmi, které si budou navzájem provádět nejrůznější rošťárny. A promluví.
Spoty i celá komunikace je postavena na oživení Fidorek formou animovaných postaviček, odpovídajících všem na trhu dostupným příchutím včetně limitovaných edicí, jako je třeba nová Fidorka s citrónovou příchutí v hořké čokoládě.
„Každé Fidorce jsme dali vlastní hlas, některé ženský, jiné mužský, zároveň má každá z nich svůj specifický charakter, jedna je velmi sebevědomá, druhá příliš důvěřivá, třetí trochu ironická a další je rozená šprýmařka,“ vysvětlila Alena Kratochvílová, manažerka značky Fidorka. Kampaň bude viditelná v televizi a na sociálních sítích, především facebooku, youtube a instagramu. Připravila a zajišťuje ji agentura Friendly, která pro značku Fidorka vytváří komunikaci už několik let.
Souboj základní pětky
„V prvním animovaném videu se představuje všech pět základních příchutí, které se snaží upoutat zákazníky a přesvědčit je, že právě ta jejich příchuť je nejlepší. Na speciální microsite www.vykutalenarostarna.cz probíhá hlasování o nejlepší z nich,“ doplnil Petr Bína, creative partner Friendly.
V průběhu roku budou následovat další krátké animované spoty, které ukáží nové příběhy hravé rivality mezi Fidorkami. Oživlé Fidorky kromě samotných videí komunikují i na facebookové stránce Fidorky, kde odpovídají zákazníkům na jejich dotazy i komentáře a zároveň je žádají o podporu pro svou příchuť.
Fidorka je tradiční česká oplatka. Vyrábí se v továrně v Opavě.

