Podle čtvrtletního přehledu Global Survey výzkumné společnosti Canadean za první čtvrtletí roku 2016 hledá 60 % zákazníků spíše nové zážitky než pouhou funkčnost či nové výrobky. To podle Canadeanu zvyšuje roli obalů, které navíc mohou zvyšovat i celkovou funkčnost výrobku.
Analytička Canadeanu Veronika Zhupanova k tomu uvedla: “Vezměte si například Japanese Rescue Rice, modifikovanou a sušenou japonskou rýži v hliníkových plechovkách s plastovými víčky, plněnou v bezkyslíkové atmosféře, aby se předešlo oxidaci obsahu. Tento výrobek může být po přidání horké vody připraven přímo v plechovce za 20 minut.” Podle Zhupanové musí být obalové projekty na zapojení uživatelů nekomplikované, například s jednoduchým skenováním QR kódů či psaním SMS.
Dalším dobrým příkladem je podle Canadeanu personalizace obalů, například formou programovatelných LED displejů na lahvích s Medea Vodkou, které umí zobrazit osobní zprávy uživatelů odeslané přes rozhraní Bluetooth.

