
Společnost přešla po třech letech z papírových etiket na transparentní plastové a v souvislosti s tím i z čirých skleněných lahví na hnědé, které podle spolumajitele firmy Ondřeje Frunce působí profesionálněji. Nová vizuální identita vychází z původních etiket a dalších firmou užívaných motivů. Zdůrazňuje přírodnost a český původ výrobku, přestože se inspirovala zahraničními designovými trendy. Etikety firmy mají nepravidelný tvar, jehož příčinou jsou obtíže nalepit původní obdélníkové etikety rovně, a opět využívají portrétů levicových a feministických osobností.
Mezi nápojové novinky patří rozdělení dosavadního cideru na slabší „desítku“ a silnější „dvanáctku“, doplněné sladší příchutí hruškové Perry, ale zejména medový speciál, ve světě v současnosti nejoblíbenější příchuť. Ten bude plněn do lahví o objemech 0,33 l a 1 l.